Gurgel Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Har precis fixat min nya dator, amd 3400+, geforce ultra, 1024 ram bla bla shit. Problemet är att bittorrenten drar upp cpu:n till 100% efter några sekunders nerladdning. Jag kör bittornado... Någon som vet hur man fixar det eller någon som kan länka till nån skön bittorrent client så kanske jag kan testa o se om det händer likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Jag rekomenderar ABC (yet another bittorrent client), smidig och användarvänlig men ändå många bra inställningar http://pingpong-abc.sourceforge.net/ Redigerad 6 mars, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag rekomenderar ABC (yet another bittorrent client), smidig och användarvänlig men ändå många bra inställningar http://pingpong-abc.sourceforge.net/ Tack. Testat nu och den funkar bra. Aja då va väll detta problemet löst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Ja ABC är bra, annars är Bitcomet väldigt bra, man kan välja vilka delar av torrenten man ska ladda ner och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Ja ABC är bra, annars är Bitcomet väldigt bra, man kan välja vilka delar av torrenten man ska ladda ner och så. Kan man i alla bittorrent-klienter, tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Azureus, bästa av dem jag provat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Kan man i alla bittorrent-klienter, tror jag... Inte i orginal programmet, inte i bittornado, inte i bitlord och inte i Azureus (inte va ja märkt iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Man kan visst göra de i Azureuz och Bitlord, har själv båda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Inte i orginal programmet, inte i bittornado, inte i bitlord och inte i Azureus (inte va ja märkt iaf) Man kan det i BitTornado också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Bitlord kör jag med , tycker det är skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag kör med Bittornado... Älskar det. Ska nog prova ABC eller nåt sedan kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag kör med Bittornado... Älskar det. Ska nog prova ABC eller nåt sedan kanske. Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Man kan det i BitTornado också Och VARFÖR har ingen sagt det till mig (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jag kör med senaste Bitcomet och den är väldigt bra! Du kan välja vilka bitar av torrenten du vill ladda ner och så kan du justera upp/nedladdnignsfarten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Nu är det så att abc också är konstigt. Den går upp i 100 cp efter ett tag :/ kan det vara några inställningar eller något ?? eller har jag bara otur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 ABC verkade inte fungera ordentligt hos mig Fick inte kontakt med seeders och därav en trög download speed. Bytte till Azureus - funkar perfa.. laddat ner en massa sp.. eh.. lagliga patchar och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Kör med BitComet o den funkar utmärkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Kör med BitComet o den funkar utmärkt BitComet har blivit bannad från många stora treckers, torrentbytes som exempel.. så stor inte den klienten fungerar så umärkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 BitComet har blivit bannad från många stora treckers, torrentbytes som exempel.. så stor inte den klienten fungerar så umärkt Har inte blivit några problem för mig iaf Men funderar på att testa något av de andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Azureus! Redigerad 19 mars, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts