gurfi Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Personligen så tycker jag att han suger . gillar inte någon film jag har sätt med honom. men om jag måste välja nån så blir det big daddy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 50 first days är skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Ingen av hans filmer är särskilt bra. Men happy Gilmore är väll hans bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 .vote: Happy Gilmore Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Happy Gilmore!! the waterboy e åxå grymmt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Helt klart "The Wedding Singer" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Han är ju inte den roligaste, det är ju Jim Carrey, men ska man välja nån så blir det Big Daddy. Redigerad 9 mars, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts