Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Vote: Ja! Självklart. Jag tycker M60 Teargas Gattling Gun Och SKRIV vilket/vilka vapen som borde vart kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Jag tycker att M60:n skulle vara kvar Och Colt Python. Fan vilka härliga vapen det var Redigerad 6 mars, 2005 av GTA_PIMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag tycker att M60:n skulle vara kvar Och Colt Python. Fan vilka härliga vapen det var Jo. Colt Python var verkligen skön. Den skulle nog kunna ersätta en annan pistol i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 M60:n borde ha funnits kvar. Däremot så finns det ju tårgas och även minigun i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jo. Colt Python var verkligen skön. Den skulle nog kunna ersätta en annan pistol i SA Den skulle definitivt kunna ersätta Deagle. Jag hatar Deagle den låter skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 M60:n borde ha funnits kvar. Däremot så finns det ju tårgas och även minigun i SA. Jo, men jag tänkte mer på, exakta från VC. kanske lite annan design, men ganska likt dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 M60 var grym! Hade glömt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 M60 var grym! Hade glömt den. M60 verkar populär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag tycker också att pyhtonen skulle vara kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag tycker också att pyhtonen skulle vara kvar. Folket skulle ju flyga flera meter om man skulle skjuta med den . Skriv gärna vad ni har votat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 M60 verkar populär Ja, ljudet från den var grymt! Plus att den var så hård i övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.C. P1MP Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Alla verktygen såklart o. några av kläderna skulle vara bra om man kunde köpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 ALLT som finns i Vice City ska finnas i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Alla verktygen såklart o. några av kläderna skulle vara bra om man kunde köpa... OT din signatur e inte lite för stor ta bort texten och en av bilderna eller gör texten mindre iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Vote: Ja! Självklart. Skulle vilja se bl.a M60 och Colt Python igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Bryr mig inte om vapnen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Har aldrig sett tårgas i SA,vart hittar man det föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Man får ju använda de i ett uppdrag nämligen: :SPOLIER: Sista hos Four Dragons! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 VOTE: ja självklart Tycker alla vapen låter för jävligt Blev chcockad när ja hörde dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jag tycker då : Nytt spel nya vapen med nya ljud , tyvärr är ju pistolen med än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts