Weaper Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Asså, när jag letar i mina dokument efter GTAVC mappen så hittar jag bara GTA Vice City User Files, där finns inte mapparna med bilarna o.s.v. Jag minns att jag har haft den riktiga mappen uppe, men minns ej hur. Snälla hjälp! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Ehh, menar du "spelet". Isåfall har du det på (C:) . Med största sannolikhet. (C:) / Program/Rockstargames nåt liknande iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Bilmodellerna och alla andra modeller ligger i gta3.img och gta3.dat, och de ligger i Rockstargames/vice city/blabla nåt jag inte kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Joo, har sökt igenom hela hårdisken med olika namn. Måste nog ha det rätta för att kunna komma in i den själva mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Har du en Vice City icon på skrivbordet? isf högerklicka på den och välj "egenskaper" så ser du vart mappen ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 7 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Asså killen den ligger på antingen c:\programfiles\Rockstargames\vice city\models eller c:\programfiles\Rockstargames\vice city\data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Asså killen den ligger på antingen c:\programfiles\Rockstargames\vice city\models eller c:\programfiles\Rockstargames\vice city\data Min finns i Mina document.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts