Chriller Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag har hört rykten om att det ska finnas ett stort plan av nyare modell inte de som står i sf..utan ett stort plan som ska vara gömt nånstans nån som vet nåt? tacksam för svar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Förklara bättre. Förstår inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag har hört rykten om att det ska finnas ett stort plan av nyare modell inte de som står i sf..utan ett stort plan som ska vara gömt nånstans nån som vet nåt? tacksam för svar.. I början av landningsbanan i LV. en stor hangar, porten är stängd, men när du närmar dig så öppnas den, GIGANTISK port Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Det finns ett plan som heter "andromeda" (kan vara felstavat). det planet är med i uppdraget stowaway och kan endast fås fram med fusk-tillbehör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jo,det finns. I LV finns det i en hangar norr om startbanan ett stort flygplan, har dock glömt bort vad det heter just det, du måste vänta ett litet tag medans hangar"dörren" öppnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jo,det finns. I LV finns det i en hangar norr om startbanan ett stort flygplan, har dock glömt bort vad det heter just det, du måste vänta ett litet tag medans hangar"dörren" öppnas. Det är en AT-400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Just det! det var ett tag sen jag spelade San Andreas så...:"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Just det! det var ett tag sen jag spelade San Andreas så...:"> Jag förstår dig , svårt att komma ihåg namn på fordon å vapen om man inte spelat på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag har klarat spelet och at:n finns inte i hangaren.OBS har ej andvänt några fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag har klarat spelet och at:n finns inte i hangaren.OBS har ej andvänt några fusk. I början av startbanan, I Las Venturas, det är en STOR hangar, porten är stängd, så gå nära så kommer den öppnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Om planet int eär där, åk iväg till andra sidan landningdbanan och tillbaka så borde det vara där. vissa fordon verkar ha riktiga problem med att spawna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FlashFox Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Det är kul att ha en fallskärm sen åka med at:en högt upp över någon storstad sen hoppar man ut ur at:en och ser när det krashlandar på marken och sprängs och alla dör ..... mohahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chriller Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Tack så mkt för alla hjälp hittade planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Den ligger väl söder om startbanan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Den ligger väl söder om startbanan? Horro känner jag dig?. Men jag tror alla har kommit fram till att den ligger vid början av startbanan. Snygg signatur förresten, men glöm inte kolla det är med pixlarna och storleken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts