R2D2 Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Har på sistone lärt mig en hel del låtar på gitarr. Men på några, till exempel Amerika, då är det Palm mute, vad är det? Har provat att lägga armen på vad det nu heter där nere, men det blir för dämpat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 http://www.cyberfret.com/techniques/palm-muting/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Lånar tråden Jag skulle vilja ha ett program där man kan höra hur strängarna låter när dom är riktigt stämda osv.. Någon som vet något ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chainsawgutsfuck Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 just fuckin' google it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Precis, din lilla marodör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Köp en stämapparat? Sådana går på en billich päng, min kostade 235 spänn och funkar för sjusträngat och hela köret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Köp en stämapparat? Sådana går på en billich päng, min kostade 235 spänn och funkar för sjusträngat och hela köret. Jo det blir nog en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Mm.. stämapparater och takt-maskiner... älska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts