Frenzy Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Hets mot folkgrupp är en ganska dum lag, jag menar jag har inte mycket över för nazister, men denna lag begränsar faktiskt yttrandefriheten. Det var en fin ide, men de får det att verkar som att invandrare är svaga och bör skyddas. Jag kan säga att jag behöver inte den här skitlagen, jag är inte svag och jag tycker om fri debatt GUD is back , With a new name ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Att om din grannes träd rammlar över din tomt i en storm t.ex på ditt staket så att ditt staket går sönder så får DU betala ditt staket och inte din granne. Själv tycker jag att det är ganska dumt med tanke på att trädet stod på hans sida. Jaha.. det är väll självklart. det är ju inte direkt så att det är grannen fel om hans träd faller ner av en storm...eller?! eller?!eller?!eller?! edit: *You may only water your lawn if the hose is held in your hand.* Den är väll lite komisk.. tycker jag iaf från New York edit2: *A man with a moustache may never kiss a woman in public.* från Iowa edit3: *Coins are not allowed to be placed in one's ears.* från Hawaii *It is illegal for a male to be sexually aroused in public.* *The fine for waving a gun in public is higher than actually shooting it.* från Missisippi *It is illegal to get a fish drunk.* från Ohio *It is against the law to read a comic book while operating a motor vehicle.* *People who make "ugly faces" at dogs may be fined and/or jailed.* från Oklahoma Redigerad 8 mars, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 *It is against the law to read a comic book while operating a motor vehicle.* Tycker du den är dum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Tycker du den är dum? Helt seriöst... ja/nej, lite av båda faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Trodde det skulle vara om svenska lagar då men. Annars är det chillside serru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Tycker du den är dum? Han kanske tycker det är mer "korkade" lagar.. Att det är dumt att dom finns eftersom dom är helt uppenbara? Men ioförsej är det ju i USA . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts