BroDD Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Nån som har nån sida med dumma SVENSKA lagar? kan bara hitta sidor me dumma lagar i usa =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 De flesta lagarna här är väl korkade, så plocka fram en lagbok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 De flesta lagarna här är väl korkade, så plocka fram en lagbok. Varför e du så dum? nån annan som kan hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Varför e du så dum? Han har ju rätt? Jaja... det räknas inte som våldtäkt ifall tjejen ifråga har a) utmanande klädsel var berusad när det hände och c) haft sex innan. Mer sjukt än så kommer du inte hitta. Jävla smilie. Redigerad 6 mars, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Lagen: Cykelhjälm är sjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Lagen: Cykelhjälm är sjuk Finns det en lag som säger att cykelhjälm är sjuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 .som sagt, läs lagboken.. 99,9% av svea rikes lagar är helt åt helvete.. hur sjuka som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Att kungen inte kan bli åtalad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag har hört att om en gås stoppas för fortkörning, får man inte sätta honom/henne i fängelse, helt sjuk. Någon annan som har hört detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag har hört att om en gås stoppas för fortkörning, får man inte sätta honom/henne i fängelse, helt sjuk. Någon annan som har hört detta? HAHA, hur kan en gås stoppas för fortkörning? Det är ju ett djur för i helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Oh shit, stavade fel, jag menade minderåriga! Do'h! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Oh shit, stavade fel, jag menade minderåriga! Do'h! Du menade "minderåriga", men råkade skriva "gås"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Du menade "minderåriga", men råkade skriva "gås"? Ni fatta väl vad han mena? men sverige har väl säkert en del knäppa lagar, vet inte jag har inte orkat läsa men, Magister Mundo Sum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Hmm.. då hade jag tur eftersom jag inte är mindreårig. inte svenks, men i danmark måste man enligt lak kolla under bilen innan man kör iväg för att se att inte något barn ligger där. (sen om det ligger nån där som e över 15 eller 18 så får man köra om man vill) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Att livstidsfängelse bara är några år är väll ganska korkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Livstid har jag för mig att det är 12 år ungefär, men det känns som om 12 år kan göra stor skilnad på en människa.. 12 år är liksom en symbolsk tid för att verkligen förändra en människa, men självklart gäller det också att personen i fråga är mottaglig och villig att ändra på sej och att personen får rätt vård Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 .att sitta inspärrad i 12 år kan knappast kallas vård.. snarare en form av tortyr som gör en ännu mer psyk än man var innan man åkte in.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Du menade "minderåriga", men råkade skriva "gås"? Ja?.. Sån björn! Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Nån som har nån sida med dumma SVENSKA lagar? kan bara hitta sidor me dumma lagar i usa =( Kan du länka till dom dumma usa-lagarna ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag tycker den svenska lagen för folkmord är lite lam faktiskt Lag (1964:169) om straff för folkmord 1 § Förövar någon gärning, för vilken enligt lag är stadgat fängelse i fyra år eller däröver, mot en nationell, etnisk, rasmässigt bestämd eller religiös folkgrupp med avsikt att förgöra gruppen helt eller delvis, dömes för folkmord till fängelse på viss tid, lägst fyra och högst tio år, eller på livstid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts