Boban Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Spelade just san andreas och ser på gatan framför mig ett flygplan (liknar dodo men är lite större) sätter mig i det och ser att den heter deagle. Vet nån var man kan hitta den ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Den heter Beagle. Du kanske kan hitta den där du hittade den första gången. Vilket är lite konstigt eftersom du hittade den på gatan,men jag tror också att jag har sett ett flygplan parkerad på en gata. Redigerad 6 mars, 2005 av _Neo_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag såg en Beagle parkerad i ett hus i Fort Carson, det sakade som f*n och spträngdes efter ett litet tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Har också hittat ett beagleplan i fort carson fast vingen satt fast i en vägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Kan man få en bild på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Den finns i början på SFs flygplats landningsbana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Finns bild på www.gtawh.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts