Jump to content

Z:s uppdrag...

Share

Recommended Posts

Guest Kurby

Jag har för mig att det inte ingår i storyn men om du vill få 100% så ska du klara dem!

Om du har problem med dem så ska du bara fortsätta tills du klarar det, det kommer att gå till slut!

Z är väl Zero? Han elektroniksnubben?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Kurby
Nope, 100% på att det är "på-sidan" uppdrag.

Nu när jag ändå skriver, så gjorde jag dessa uppdrag på en ny sparfil för ett par dagar sen, klarade alla hans på 1:a försöket. :unsure:

Men det ingår i 100%

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej ni som kan det här får mer än gärna glänsa med era fantastiska kunskaper!

Vi snackar alltså om missionet Supply Lines. Har läst alla möjliga guider på nätet utan att lyckas. Detta tyder antagligen på att jag är helt inkompetent, så nu behöver jag hjälp. Jag är inte ens i närheten av klara banan.

De tre första kurierna som är tämligen nära där man startar är inga problem, jag skjuter ner dem med tämligen låg bränslebränning, säg att kanske 1/5 går åt.

Men de två killarna som är uppe i norr, what about them? Bara att flyga dit tar nästan hela tanken, och även om jag tar dem perfekt, så är det inte en chans i världen att jag kan flyga tillbaka.

Jag har försökt att "snålflyga" att gå upp högt och sen inte använda gasen överhuvudtaget och dylikt. Det känns som att jag gör något fundamentalt fel??

Dessutom verkar det som startpositionerna och röreleserna för kurierna som finns i några av guiderna är helt andra än för mina.

Med risk att låta som en kontaktannons, som undanbedes oseriösa kort svar.

Jag önskar en detaljerad förklaring från dig som orkar.

Alternativ 2, om jag nu struntar i uppdraget, vad händer då? Det är ju inget core-mission, men samtidigt är staden slut på missions.

Tack på förhand

P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter också fast på det förbannade Supply Lines :)

Det går bara inte, det är ju knappt bränsle kvar ens till sista målet, och på det ska jag tillbaka till taket också..

Edit: Klarade det ÄNTLIGEN, på 7:e försöket.

Tog så mycket längre tid den här gången jag gjorde uppdraget än de andra två gångerna.

Redigerad av Azore
Länk till kommentar
Dela på andra sidor