notorius Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Hur tar man bort den vanliga messenger som medföljer i Windows? Den krånglar hela tiden för mig för om en kompis ska logg ain på Betan så loggas jag in på den vanliga messenger. Kan det bero på Autologin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Kontrollpanelen -> Läggtill/tabort program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Men den finns inte där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Men den finns inte där. Jo, under lägg till/ ta bort windowskomponenter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Den inbyggda versionen av Messenger kallas för Windows Messenger, utifall att du letade efter Msn Messenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Tur att jag hittade denna topic, eftersom jag har haft samma problem med mitt Messneger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Jag med, det går inte heller att ta bort från "ta bort/lägg till windowskomponenter".. snälla hjälp någon EDIT fixade sig, här är länk till hur man gör http://www.pchell.com/support/ipmessaging.shtml Redigerad 7 mars, 2005 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts