GTApimpfoolife Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Vad heter den där låten som de hade en annan version av i San andreas där det var Ice Cube - check ya self, eller något, det fanns en likande i V.C. fast bättre Grandmaster Flash & The Furious Five - The Message Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Jag tror att den låten är "special" gjort för spelet, den finns inte med på soundtracket, men det låter lite som Jan Hammer stil, prova på det! Den finns visst på soundtracket (har den ) den är på emotion nummer 7 ok den är dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Okej, tack! Jag har en ny fråga om en låt... vad heter låten alldeles i början när man startar spelet? (låten som spelas nät man ser vilka som har medverkat i spelet och så...) Tacksam för svar. I ran (so far away) med A flock of seagulls . Den är skön !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Benny_Z > vill inte vara petig men ingen av låtarna är rätt, Broken Wings spelas efter dom vart i hamnen, och intro låten är samma låt som man hör en liten trudilut av när man klarat ett uppdrag eller köpt ett hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Benny_Z > vill inte vara petig men ingen av låtarna är rätt, Broken Wings spelas efter dom vart i hamnen, och intro låten är samma låt som man hör en liten trudilut av när man klarat ett uppdrag eller köpt ett hus. Den finns visst på soundtracket...jag trodde att det var den från början men skit i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts