Dee Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 :'( Vad heter låten som spelas i bakgrunden vid hamnen i introfilmen? Snälla svara! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) :'( Vad heter låten som spelas i bakgrunden vid hamnen i introfilmen? Snälla svara! :'( Mr. Mister - Broken Wings Den är väldigt bra Redigerad 6 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Ja den är bra den också... men det var inte den jag menade. Jag undrade vad låten hette som spelas när själva dealen håller på, när helikotern kommer till hamnen med knarket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Ja den är bra den också... men det var inte den jag menade. Jag undrade vad låten hette som spelas när själva dealen håller på, när helikotern kommer till hamnen med knarket... Jaha, hmm, vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 :'( Jag vill gärna ha svar av någon som vet. Jag MÅST få reda på vilken låt det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag tror att den låten är "special" gjort för spelet, den finns inte med på soundtracket, men det låter lite som Jan Hammer stil, prova på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 13 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Tack så mycket! ¨ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag tror att den låten är "special" gjort för spelet, den finns inte med på soundtracket, men det låter lite som Jan Hammer stil, prova på det! En gissning: Finns en Jan Hammer - låt som heter "ckrockets theme" eller liknande, kommer inte ihåg hur det stavas, kan ju vara den. kolla upp hur det stavas på någon hemsida där alla radiokanaler och låtarna finns, den ska finnas på emotion 98.3 (favorit-radiokanal ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Det är inte Crockett's theme, har sett tillräckligt med Miami Vice för att säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 14 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jag sökte på Jan Hammer på google. Då såg jag en bild på Miami vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jag sökte på Jan Hammer på google. Då såg jag en bild på Miami vice Den låten kanske är med Miami Vice soundtracket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jag sökte på Jan Hammer på google. Då såg jag en bild på Miami vice Jan Hammer har gjort Miami Vice introlåten. Den är skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jan Hammer har gjort Miami Vice introlåten. Den är skön. F*n va go den e ... Jag lyssnade på den nu när jag såg denna tråden så jag var tvungen att säga hur bra den e!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) F*n va go den e ... Jag lyssnade på den nu när jag såg denna tråden så jag var tvungen att säga hur bra den e!! Haha ja, hela den låten representerar 80-talet på något sätt. Syntar, trummaskiner och gitarrer i god harmoni. Vad mer kan man säga än, vackert! Redigerad 14 mars, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Vad heter introlåten till Miami vice då. (Jag tror inte att någon kan svara på det men...) Jag skulle vara tacksam om någon kunde hjälpa mig att hitta den, åtminstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Sök på Jan Hammer, låten innehåller nåt av orden Miami, Vice, theme och liknande. Har haft låten hemma men den är tyvärr raderad nu. Annars om du har artisten är det ju ganska lätt att prova sig fram tills man hittar rätt stycke melodi. Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Tack! Jag ska pröva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Den heter kort och gott "Miami Vice Theme" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Okej, tack! Jag har en ny fråga om en låt... vad heter låten alldeles i början när man startar spelet? (låten som spelas nät man ser vilka som har medverkat i spelet och så...) Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.C. P1MP Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Vad heter den där låten som de hade en annan version av i San andreas där det var Ice Cube - check ya self, eller något, det fanns en likande i V.C. fast bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts