Shaft Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 När man har köpt den där bilaffären. så finns det ju en lista bredvid garaget där det står en massa bilar som man ska stjäla. Jag har hittat alla förutom "Virgo". Jag har letat Precis överallt! Httar bara den idahon som bara liknar virgon. Finns den ens i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 När man har köpt den där bilaffären. så finns det ju en lista bredvid garaget där det står en massa bilar som man ska stjäla. Jag har hittat alla förutom "Virgo". Jag har letat Precis överallt! Httar bara den idahon som bara liknar virgon. Finns den ens i spelet? Ja det finns den!! Den liknar "esperanto"!! (är inte säker på stavningen..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shaft Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jo jag vet, jag har också hittat asmånga esperantos, men fortfarande ingen virgo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jo jag vet, jag har också hittat asmånga esperantos, men fortfarande ingen virgo Hmm...Konstigt... har du gjort något på IMG tools??? Om du har det så kanske du av misstag tagit bort den!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
remington Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Fuck jag har vc på ps2 och jag hade skitsvårt att hitta virgo ochså men jag hittade den efter ca 2 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag brukar se Virgo vid långa broar ungefär klockan 17:00(Gta-tid) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag brukar se Virgo vid långa broar ungefär klockan 17:00(Gta-tid) Alltid?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts