Weaper Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Nu har jag dödat Sony, det återstår 45 % av spelet att klara av. Kommer det fler vanliga uppdrag eller ska man ta dom gömda paketen och klara av alla polis uppdrag o.s.v? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Storyn e avklarad, så de e hidden pakages och sånt kvar nu ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Hmmm! Men, jag har fått 2 - 3 mobil samtal från Cortez och Paul! Hur förklarar du det? Redigerad 6 mars, 2005 av Weaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Hmmm! Men, jag har fått 2 - 3 mobil samtal från Cortez och Paul! Hur förklarar du det? Uppdrag = Nupps. Redigerad 6 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Hmmm! Men, jag har fått 2 - 3 mobil samtal från Cortez och Paul! Hur förklarar du det? Det är lite lattjosamtal som inte har nåt med storyn att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 45%? då har du en del kvar att göra.. ta packet, ramapages osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Dödat Sony? Du menar företaget? Jag visste inte att man kunde döda ett företag i VC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Dödat Sony? Du menar företaget? Jag visste inte att man kunde döda ett företag i VC.. Hmm.. döda ett företag? man dödar ju en del personer, men om det är ett helt företag vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Men Sonny kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) Hmmm! Men, jag har fått 2 - 3 mobil samtal från Cortez och Paul! Hur förklarar du det? Samtalen funkar som en avtoning av spelet Redigerad 24 mars, 2005 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Uhm, bara så ni vet så har jag fått svar på detta ungefär 100 ggr, och GTA har jag nu klarat till 100% så thx för hjälpen alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Gutt! Då är det bara till att vänta in San Andreas till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 En sak jag faktiskt irriterar mig på är att alla kallar honnom: Tommy Vercietti eller va han nu heter. Men han heter Thomas. Jag vet inte varför jag irriterar mig på det men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Men Sonny kanske? Heter han inte sonni? kommer inte ihåg riktigt det var ett tag sen jag spelade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Heter han inte sonni? kommer inte ihåg riktigt det var ett tag sen jag spelade Näe, han heter Sonny. Men är inte "tommy" ett smeknamn på Thomas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Näe, han heter Sonny. Men är inte "tommy" ett smeknamn på Thomas? Nej jag har aldrig sett att han heter "Thomas" .... Han heter Tommy så e det bara!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) Sonny Forelli och Tommy Vercetti är det väll ändå? Skulle inte förstå varför man skriver hans smeknam som hans riktiga namn eller? Och var har ni hört att Tommy är ett smeknamn för Thomas? Man kan väll heta både och. Det finns ju t.ex Kallen Nilsson, och Karl Svensson, de är ju två helt olika namn, fast Kalle kan ju vara smeknamn till Karl hehe, hoppas du fatta :"> Redigerad 25 mars, 2005 av Weaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 En sak jag faktiskt irriterar mig på är att alla kallar honnom: Tommy Vercietti eller va han nu heter. Men han heter Thomas. Jo, jag är helt på din sida Weaper, men blev lite fundersam när han skrev så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Cortez (om snubben med båten nu heter så) säger Thomas till "Tommy" iaf en gång minst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts