Robert_Lidstroem Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Tjena! Jag har spelat VC mycket men stör mig på en sak. När man köpt den där bilhandeln nere vid flygplatsen, så finns det en karta vid garagen om några race...men jag hittar aldrig dit! Nån som har tips på detta? Mors Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Racet ska vara alldeles utanför ingången till flygplatsen, det står 4 bilar där startklara och en "marker" som du ska köra in i så loppet startar... Det här kanske låter dumt men har du triggat igång uppdraget? Om inte så går det ju inte att rejsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert_Lidstroem Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jodå jag har triggat (gått in i rosa cirkeln) men aldrig hittat! tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Om du inte hittar det, låter det ju konstigt. När du "triggat" ett race, så kommer det en "plupp" på kartan som visar var startfältet är. Du triggar racen genom att ställa dig i cirkeln, ta upp det racet du vill köra, och tryck shift. Har för mig att shift var standard i alla fall. Testa dig fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shaft Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Ahh nån mer som diggar PAC!!! Fast just nu gillar jag Wu-Tang och deras Fam mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BennyBoxare Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Ja kan slå vad om att du gjort samma fel som ja gjorde Du måste trycka på shift efter att du gått in i den rosa cirkeln.. Hoppas du får igång de man tjänar fett med cash! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts