Jump to content

Nån som varit med om det ?

Recommended Posts

Jag startade mitt plan på den gamla flygplatsen mitt ute i LV. flög därifrån, utan problem. när jag kom in i LS började planet krångla. först la ena vingen av, sen när jag var en bit till höger om Vinewood så sprängdes det...

Om du har flygit med Hydran kan det vara så att du har flygit in i ett träd utan att grafiken han med

För det har hänt mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag flög med Shamal över MC. så la det som av.. ( Som när man stiger för fort med Nevada ).. Man hörde riktigt hur ena jetmotorn bara minskade med "Gas?".. Förstår någon vad jag menar ? Har någon varit med om det eller ? :'(

Som tur var så kunde jag nödlanda.. :alien: Så bra flygare som jag är.. :angry:;):rolleyes:;)

Redigerad av _Ante_91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag flög med Shamal över MC. så la det som av.. ( Som när man stiger för fort med Nevada ).. Man hörde riktigt hur ena jetmotorn bara minskade med "Gas?".. Förstår någon vad jag menar ? Har någon varit med om det eller ? :'(

Som tur var så kunde jag nödlanda.. ;) Så bra flygare som jag är.. :angry:;):alien:;)

Låter nästan som min flygupplevelse, eller kraschnerlevelse..

Jag steg med Schamalen, hade just hämtat Minigun :rolleyes:. När höjdmätare hade gått runt 2 ggr, SLOCKNADE flygplanet, det bara la av och kraschade >.<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor