felshoe Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag startade mitt plan på den gamla flygplatsen mitt ute i LV. flög därifrån, utan problem. när jag kom in i LS började planet krångla. först la ena vingen av, sen när jag var en bit till höger om Vinewood så sprängdes det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag startade mitt plan på den gamla flygplatsen mitt ute i LV. flög därifrån, utan problem. när jag kom in i LS började planet krångla. först la ena vingen av, sen när jag var en bit till höger om Vinewood så sprängdes det... Om du har flygit med Hydran kan det vara så att du har flygit in i ett träd utan att grafiken han med För det har hänt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Nä det var rustler.. det går ju inte så snabbt, så all grafik borde väl vara med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FlashFox Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Det var ju läskigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 JOOO grafiken kan visst inte hänga med tex när jag kör en bil från grove street till commerce så ibland finns inte vägen där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Japp,grafiken som inte hänger med eller en missil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Är du säker på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Grafiken hinner aldrig med för mig. ibland kommer de fram ett träd mitt framför planet, så man inte hinner svänga. har också krockat med grantoppar, som sett..tja, vet inte hur jag ska beskriva, men typ ihåliga ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Eller så råkade du komma in i bermudatriangeln. den ligger ganska nära San Andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Eller så råkade du komma in i bermudatriangeln. den ligger ganska nära San Andreas? Karribien och Kalifornien/Nevada, rätt närma? Det kan disskuteras Redigerad 10 mars, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Nej jag har aldrig varit med om det däremot så hände en liten grej när jag och min kompis kördde s.a det kom ett störtande flygplan som landande i ett hus och sen small det fem gånger. efteråt så var inte planet där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) När jag flög med Shamal över MC. så la det som av.. ( Som när man stiger för fort med Nevada ).. Man hörde riktigt hur ena jetmotorn bara minskade med "Gas?".. Förstår någon vad jag menar ? Har någon varit med om det eller ? :'( Som tur var så kunde jag nödlanda.. Så bra flygare som jag är.. Redigerad 11 mars, 2005 av _Ante_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 När jag flög med Shamal över MC. så la det som av.. ( Som när man stiger för fort med Nevada ).. Man hörde riktigt hur ena jetmotorn bara minskade med "Gas?".. Förstår någon vad jag menar ? Har någon varit med om det eller ? :'( Som tur var så kunde jag nödlanda.. Så bra flygare som jag är.. Låter nästan som min flygupplevelse, eller kraschnerlevelse.. Jag steg med Schamalen, hade just hämtat Minigun . När höjdmätare hade gått runt 2 ggr, SLOCKNADE flygplanet, det bara la av och kraschade >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 För mig kan dodons proppeller lägga av. Sen så gick schamalen sönder i ena vingen så den snurrade runt runt. Lyckades landa iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Varje dag Offtopic: Det är inte förbjudet att skriva lite längre inlägg Jag lyckades landa med en Hydra vars ena vingen var deffad, på ett hangarfartyg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Händer också att de flygplan jag kör också börjar krångla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Tips: FLYG HÖGRE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Tips: FLYG HÖGRE Det gör man, men när flygplanet krånglar, går det lååååångt ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts