Eternal Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Har sökt i forumet men det kommer inte ett skit fram om detta... Vart ligger stället där man kan spela på hästar i LS, ungefär vid downtown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Har sökt i forumet men det kommer inte ett skit fram om detta... Vart ligger stället där man kan spela på hästar i LS, ungefär vid downtown. Nästan exakt under bron i Downtown, kolla där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Finns också i Montegomery. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/itb.GIF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Najsigt! =) Hittade aldrig det när jag var i Los Santos till en början. Sen sket jag i det och när jag kom till Las Venturas så spelade jag fram 450 000 000 på blackjack istället. Var mycket lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts