GTApimpfoolife Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Nått som är kul är å bråka med polisen och när dom kliver ut, så plockar man med deras bilar Och bärja STORA Roadtrains och svänga runt så dom flyger efter en Detta är lite invecklat kan en polisbil bärja en Roadtrain. Hur går det till (offtopic) allez allez allez allez ny sida allez allez Redigerad 8 mars, 2005 av GTA_PIMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Detta är lite invecklat kan en polisbil bärja en Roadtrain. Hur går det till (offtopic) allez allez allez allez ny sida allez allez Det var två olika idéer, "" är som punkt för mig, också PUNKT! jag vill ha 2-3 bilar på flak.. å framförallt mc'sJag håller verkligen me dig, micke . skulle vara hur kul som helst! Japp, fast det är lite krångligt.. bilar har en tendes att försvinna i GTA-världen. Man kan ju kanske spela 2 player?, så kan ena killen stå vid ena änden av tåget med bilarna, så länge man ser bilarna, försvinner dom inte. Redigerad 8 mars, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Angående med att lägga grejer i nån slags lucka så undrar jag om man på något sätt kan frakta en cykel/mc på en anna större bil? Jag har försökt att ställa en cykel på ett lastbilsflak men den flyger eller ramlar av när man kör iväg eller när man svänger! Det går faktiskt att ha en bil/mc på flaket om du tar den där stora dumpern som du hittar i stenbrottet Där finns också en kran som du kan lyfta upp bilen till flaket med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts