Jump to content

Hur öppnar man...

Share

Recommended Posts

Nått som är kul är å bråka med polisen och när dom kliver ut, så plockar man med deras bilar :P Och bärja STORA Roadtrains och svänga runt så dom flyger efter en

Detta är lite invecklat kan en polisbil bärja en Roadtrain. Hur går det till :unsure:

(offtopic) allez allez allez allez ny sida allez allez ^_^

Redigerad av GTA_PIMP
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är lite invecklat kan en polisbil bärja en Roadtrain. Hur går det till :unsure:

(offtopic) allez allez allez allez ny sida allez allez ^_^

Det var två olika idéer, ":P" är som punkt för mig, också PUNKT!

jag vill ha 2-3 bilar på flak.. å framförallt mc's
Jag håller verkligen me dig, micke ;). skulle vara hur kul som helst!

Japp, fast det är lite krångligt.. bilar har en tendes att försvinna i GTA-världen.

Man kan ju kanske spela 2 player?, så kan ena killen stå vid ena änden av tåget med bilarna, så länge man ser bilarna, försvinner dom inte.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående med att lägga grejer i nån slags lucka så undrar jag om man på något sätt kan frakta en cykel/mc på en anna större bil? Jag har försökt att ställa en cykel på ett lastbilsflak men den flyger eller ramlar av när man kör iväg eller när man svänger!

Det går faktiskt att ha en bil/mc på flaket om du tar den där stora dumpern som du hittar i stenbrottet :huh: Där finns också en kran som du kan lyfta upp bilen till flaket med <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor