redoid Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Hur öppnar man egentligen bagageluckan i San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jo, krasha bilen lite så går den upp, men du kan ändå inte lägga nåt i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Angående med att lägga grejer i nån slags lucka så undrar jag om man på något sätt kan frakta en cykel/mc på en anna större bil? Jag har försökt att ställa en cykel på ett lastbilsflak men den flyger eller ramlar av när man kör iväg eller när man svänger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Ända "bra" transportbilen är packer. Dra högerspaken upp eller. ner så öppnas nedre våningen på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Ända "bra" transportbilen är packer. Dra högerspaken upp eller. ner så öppnas nedre våningen på den Jo, har försökt några gånger att parkera bilar på den, men de går inte helt, den brukar glida av, har du nåt tips om hur man gfår bilen att stanna? jag hade önskat att motorcyklar och bilar "fastnade" som i uppdraget när man ska sno 4 polishojan i LS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jo, har försökt några gånger att parkera bilar på den, men de går inte helt, den brukar glida av, har du nåt tips om hur man gfår bilen att stanna? jag hade önskat att motorcyklar och bilar "fastnade" som i uppdraget när man ska sno 4 polishojan i LS Har läst nånstans att det finns bärgningsbilar.. så man kan bärja bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jo dom finns. ser dom inte så ofta, men dom finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Mm bärgaren står vid den röda pricken på kartan edit:Sorry bilden var förstor.... såå kunde inte lägga up den men den står vid skroten i Shady Creeks om ja mins rätt Redigerad 6 mars, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Mm bärgaren står vid den röda pricken på kartan edit:Sorry bilden var förstor.... såå kunde inte lägga up den men den står vid skroten i Shady Creeks om ja mins rätt Måste komma ihåg det, aldrig sett dom.. men fixa gärna en bild. väldigt tacksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Mm bärgaren står vid den röda pricken på kartan edit:Sorry bilden var förstor.... såå kunde inte lägga up den men den står vid skroten i Shady Creeks om ja mins rätt Shady Creeks är ganska stort, du råkar inte kunna visa mer exakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Shady Creeks är ganska stort, du råkar inte kunna visa mer exakt? Den står ganska nära en väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Den står ganska nära en väg Vid skroten, jag hittade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Okej! hehe e lite dålig på att förklara!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Det går att bärja bilar med traktorn oxå man drar höger styrspak upp eller ner så ändras nån grej i bak sen backar du på bilen och vipps så har du bärjat en bil med traktorn. Offtopic: nån här som har provat bärja antingen en bärjnings bil efter en bärjnings bil o.s.v det är skitkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Offtopic: nån här som har provat bärja antingen en bärjnings bil efter en bärjnings bil o.s.v det är skitkul. Japp, fast det är lite krångligt.. bilar har en tendes att försvinna i GTA-världen. Något som jag tycker är pisskul är att bärga en bil och ställa den på tågspåret och invänta tåget... hehehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Japp, fast det är lite krångligt.. bilar har en tendes att försvinna i GTA-världen. Något som jag tycker är pisskul är att bärga en bil och ställa den på tågspåret och invänta tåget... hehehe. Nått som är kul är å bråka med polisen och när dom kliver ut, så plockar man med deras bilar Och bärja STORA Roadtrains och svänga runt så dom flyger efter en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Japp, fast det är lite krångligt.. bilar har en tendes att försvinna i GTA-världen. Hata det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Bärningsbilarna e trista.. jag vill ha 2-3 bilar på flak.. å framförallt mc's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts