Ando Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Förlåt för en lite dum fråga, men det är så att jag fick mitt GTA: San Andreas igår efter en *ahem* liten försening, och min fråga är om man kan råna butiker som i Vice City? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Förlåt för en lite dum fråga, men det är så att jag fick mitt GTA: San Andreas igår efter en *ahem* liten försening, och min fråga är om man kan råna butiker som i Vice City? Tack på förhand! Man kan väl gå in i en affär och sikta på killen i kassan. Men jag vet inte om man får pengar av han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Man kan väl gå in i en affär och sikta på killen i kassan. Men jag vet inte om man får pengar av han Nej det funkar inte i sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Man kan väl gå in i en affär och sikta på killen i kassan. Men jag vet inte om man får pengar av han Ok, tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag tycker att det är dåligt att dom har tagit bort lite saker i SA. Som att t.e.x råna en affär och flygplatser som man inte kan gå in i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag tycker att det är dåligt att dom har tagit bort lite saker i SA. Som att t.e.x råna en affär och flygplatser som man inte kan gå in i. Flygplatser man inte kan gå in i? Bara ta ett flygcertifikat. Annars kan du ställa en bil vid tegelväggen på Ls flygplats och hoppa över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 In i terminalen eller vad det nu heter menar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 In i terminalen eller vad det nu heter menar jag. Tycker det är bättre nu, går ju å åka flygplan från en stad till en annan, utan å styra, köpa biljett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag tycker att man borde kunna gå in och sedan köpa biljetten där inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Nej det skulle vara kul att man kunde vara i planet när man åker det. Så kunde man gå runt därinne och kanske kapa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Om det är nått som man sysslar med i ghettot på Grove Street så är det att råna affärer på snabba pengar. Känns lite lamt att de tog bort den delen, även om man får råna ställen när man kör uppdrag med Catalina. Men det är ju ganska skoj att köra runt med stora svarta bilen och råna hus på kvällen. Trots allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FlashFox Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Lät roligt om man kunde kapa plan som man köpt biljett till.... en bra tanke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts