l_uniz Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Är det nån mer än mig som längtar sjukt mkt efter SA till pc? jag har inte äns spelat det på ps2 än är det lika skoj som det värkar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Är det nån mer än mig som längtar sjukt mkt efter SA till pc? jag har inte äns spelat det på ps2 än är det lika skoj som det värkar eller? Det är BÄTTRE än det verkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag längtar också! har spelat det lite på PS2. Det enda jag är rädd för är att jag kommer köra vilse hela tiden, helt sjukt stort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Lättare och skönare på PC blir det nog... men en sak oroar mig... Man kan faktiskt justera accelerationen på PS2:an genom att trycka på "X" lite löst... undrar då hur det blir med PC och piltangenterna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Själv så köpte man ett PS2 för San Andreas, men har upptäckt att det finns flera roliga spel till ps2 också. Och ja, det är ett bra spel. Enligt mig det bästa till PS2. Men jag har inte spelat så många spel till ps2 heller. Typ 4. Sen till PS1 är det en annan sak. Typ 2 där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts