splitx Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Plan hoppar när jag ska av (landar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Cross, älskar triumfen med att lyckas missa lyktstolpar Edit: En gul skön Sanchez ska det vara Redigerad 25 mars, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) Vote: Kör Bil.. Orkar bara inte vänta på den bilen som jag vill ha... Kan ibland ta halvtimma... Men annars så ee min favorit Turismo... Må va lite sladdig men snygg design och fort går det... Redigerad 28 mars, 2006 av PHiLLE___ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jag är ensam om att andvända båt. Ofta ett sätt att ta sig fram fort på om man vet vart båtarna finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jag är ensam om att andvända båt. Ofta ett sätt att ta sig fram fort på om man vet vart båtarna finns. Det negativa med båt är ju att man oftast aldrig kommer ända fram dit man tänkt sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Inte om man har svävaren (Vortex eller vad den nu hette). Man kan köra på både hav och land med den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Inte om man har svävaren (Vortex eller vad den nu hette). Man kan köra på både hav och land med den... Jo, det sulle väl vara den då. Fast den är lite svårare att få tag på än övriga båtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Åker helst snygga och snabba bilar som min moddade supra! , men oftast spawnar jag en hydra! Det går så fort! VOte: Snygga/snabba bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Kör bil. Det är alltid olika så jag kan inte säga vilken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Kör helst bil... Kanske detta inte hör hit, men då oftast radiobil/polisbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jag kör bara Ghetto bilar te:x greenwood den är oke .....eller stylade bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag är ensam om att andvända båt. Ofta ett sätt att ta sig fram fort på om man vet vart båtarna finns. Nej du är inte ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Helst fordon som har radio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Båt Redigerad 31 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Vote: flyger.. Oftast Rustler.. Eller en moddad Version av at400'n .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Det negativa med båt är ju att man oftast aldrig kommer ända fram dit man tänkt sig. Mjo, och det negativa med bil är att du inte kan köra på vattnet. Ska man bara kryssa mellan städerna så brukar båt vara smidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jokergirl Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Vote:Jag gillar att flyga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Vote: Flyga Jag flyger helst.. För jag kan komma över allt och på en väldigt kort tid.. Speciellt när det gäller min modade Huey och min moddade hydra... Men om det är criuse som gäller tar jag nog en lastbil med 2-3 släp på.. (moddade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtrotLima Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Använder någon polisbil när jag inte ska så långt men flyger om jag ska långt. vote: Bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Ska jag till SF brukar jag flyga, så knepigt att ta sig dit med bil asså. Men till LV är det enklast med bil, om man befinner sig i LS då. Så jobbigt att behöva landa med AT:n på The Strip! Men helikoptrar e ju smidiga också, lätta att parkera om man bara ska in och döda nån snubbe lite snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts