shabazz Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Cyklar eller kör cross helst:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Vote: Övrigt Jag kryper fram Du måste ha mycket tid på dig. Jag HATAR att gå , fort ska det gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Hehe... min kompis försöker styla med Dodo när vi kör 2 men jag äger sönder honom men han vågar inte erkänna att han är dålig. Vote: Flyger (Gliiiiiiidddddeeeerr, genom molnen) Favorit: Dodo, Stuntplane, Hydra, AT-400 egentligen älskar jag alla flygplan men dom här ovanför är de skönaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Vote: Cykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag var helt galen i min bmx precis i början av spelet. fick fullt i cyklingskill dom 2 första dagarna typ. nu har jag tröttnat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag var helt galen i min bmx precis i början av spelet. fick fullt i cyklingskill dom 2 första dagarna typ. nu har jag tröttnat Vad röstade du på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Vote:cycklar tycker bara det är roligt:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Snygga snabba bilar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Vote: Cyklar det är asballt att cykla mot trafiken på motorvägen och hoppa över bilar som kommer mot en i typ 100 km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Isåfall tar jag cykeln, man kan ändå inte lägga den i bagageluckan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Vote: Cyklar det är asballt att cykla mot trafiken på motorvägen och hoppa över bilar som kommer mot en i typ 100 km/h Jag har lessnat på cyklarna, eller jag har inte cyklat på länge faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Vote: mc/cross Jag har kört ca 60-70% av min totalsträcka med motorcykel (skulle va skönt om det fanns stats på vilka ens favoritfordon är.. typ Top3 lista på vilka hojar, vilka bilar och vilka flygplan) Redigerad 6 mars, 2005 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Cross / Motorcykel lätt. Det är det bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 VOTE: Snabba och snygga bilar Remington kör jag helst, men den kan vara svår att hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Vote:flyger Jag använder jetpack hela tiden då den tar mig fram snabbast och smidigast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Vote ; Cross (Dirty SANCHEZ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Vote ; Cross (Dirty SANCHEZ) Skämms på dig! Det där var fruktansvärt onödigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Jag älskar motorcykel! Även om jag ska åka från Los santos till San fierro tar jag min älskade Nrg-500 och kör på motorvägen Förrutom om jag ska någonstans snabbt... då kanske jag genar med en båt eller ett flygplan. Vote: Cross/motorcykel Redigerad 18 mars, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Hmm, det här var en gammal tråd. Törs man vota ändå? Äsch jag gör väl ett försök. jag åker (åkte får man väl börja kalla det numera) helst motorcykel, det är bara väldigt synd att ljudet är så dåligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Vote: Cykel Bmx då eftersom den har bäst handling och så enkelt att komma fram över allt och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts