Frenzy Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Det är en sak jag undrar över! Taclite var den 6000:e medlemmen men han har Member No: 8 658 Hur hänger det ihop? Det numret har inget att göra med att han blev member nr 6000! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Det är en sak jag undrar över! Taclite var den 6000:e medlemmen men han har Member No: 8 658 Hur hänger det ihop? Det är väl Hultenius som gjort 2658 testregistreringar och sen tatt bort dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Hmmm.. mm... hmhmhmmh !! Jaja, jag är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) D'oh! Busted! Edit: Men kan inte någon fräsha upp minnet av min fakemember? Edit2: Jag måste ha varit helt hjärndöd ju! Här!. Redigerad 6 mars, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Ehh.. att säga grattis till taclite är fel, men till hultenius är det rätt.. GRATTIS HULTEINUS! För en lyckad gta-sida och ett lyckat forum, skål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Men jag då ? Jag blev ju den 6000:de medlemmen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Edit2: Jag måste ha varit helt hjärndöd ju! Här!. Öhhh... Varför har signaturerna blandas om på den där sidan? KalleR har ju funnys i en post och GTA freaks i en annan. Bara så för mig? konstigt iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Öhhh... Varför har signaturerna blandas om på den där sidan? KalleR har ju funnys i en post och GTA freaks i en annan. Bara så för mig? konstigt iaf... För mig har KalleR GTA3_freak's, och sen har KalleR's Funnylin's, och på en post har GTA3_freak's en vice city bild som signatur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 För mig har KalleR GTA3_freak's, och sen har KalleR's Funnylin's, och på en post har GTA3_freak's en vice city bild som signatur... Så är det på de flesta äldre trådarna... av någon anledning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 För mig är de som vanligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Grattis Hultan, och grattis Taclite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Igentligen så borde jag också grattas, eller? Är ett bidrag av 6000 Redigerad 8 mars, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Faktum är att jag är på jakt efter ett annat forum! Letar efter ett miondre med mindre spam och dylikt! Dock inte hittat något än, men är på väg! Ett litet forum Redigerad 18 mars, 2005 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Har det med topicen att göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts