GTaJäGaReN Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Nu har forumet äntligen fått 6000 medlemmar! GRATTIS!!! :D Taclite blev den 6000:e medlemmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Nu har forumet äntligen fått 6000 medlemmar! GRATTIS!!! :D :D :D Taclite blev den 6000:e medlemmen! Du hann före mig.. Men ja, najs iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Du hann före mig.. Men ja, najs iallafall Jag såg att det var 5999 medlemmar, så skrev jag en topic och väntade tills det blev 6000 Grattis igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Ja, grattis forumet... Lovar att innan nästa GTA släpps kommer vi vara minst 10000 medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Grattis. Jo, när SA kom, fick vi 5-10 per dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Det kommer bara fler medlemmar in på forumet, som så är så bra för att alla kan kanske lite andrta grejer som inte vi andra kan om tex San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Yay ! Grattis till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Yay ! Grattis till mig Jaha, då var Speeder igång igen... (Not - Inside joke) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Hur många är aktiva ungefär utav dessa 6000? Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Det kan man undra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Runt trettio stycken är väl inne minst varje dag, och runt sjuttio en gång i veckan, kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 6000 medlemmar... ja jistanes. Hultenius är nationell kändis nu. Kommer ihåg när jag registrerade mig. ~700 medlemmar, spam överallt och alla var jätteglada. 1000-gränsen pajade Speeder.. med sin trovärdiga förklaring sen efteråt också. 2000-gränsen blev inte så uppmärksammad, inte 3, 4 eller fem heller. Mysko. Aja, gratt's till Hultan som lyckats driva det här forumet och sajten såhär länge utan att mista förståndet. Skål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 6000 medlemmar... ja jistanes. Hultenius är nationell kändis nu. Kommer ihåg när jag registrerade mig. ~700 medlemmar, spam överallt och alla var jätteglada. 1000-gränsen pajade Speeder.. med sin trovärdiga förklaring sen efteråt också. 2000-gränsen blev inte så uppmärksammad, inte 3, 4 eller fem heller. Mysko. Aja, gratt's till Hultan som lyckats driva det här forumet och sajten såhär länge utan att mista förståndet. Skål! Jag har väll läst forumet sen ungefär 5-600 medlemmars sträcket, men då kom jag inte på tanken att regfga mig och vist knappt hur ett forum funkade, men fan vilken stämmning de va back in the days (qoute pyramiden, hitta bilden, personen under mig, hela spam-forumet, diskutera glassbilar ) Men Grattis Grattis Hultan, värt att notera att ett froum tillägnat en spelserie har mer en hälften så många medlemmar sm PCG forumet som är tillägnat sveriges största spel tidning. det borde betyda att gtasajten är bättre på sätt o vis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Jag önskar att man kunde gå bakåt i tiden! Då innan Spam-forumet raderades. Fy vad kul vi hade... Aja grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Wee! Korka upp konjacken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Faktum är att jag är på jakt efter ett annat forum! Letar efter ett miondre med mindre spam och dylikt! Dock inte hittat något än, men är på väg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Hur många är aktiva ungefär utav dessa 6000? Grattis Nåt runt 1000 tror jag det var, som hade noll posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Weeiii grattis! Men en sak irriterar mig... Lunarsorm suger men dom har ändå dubbelt (mer än dubbelt) så många medlemar online dom vi har regristrerade just nu. urk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Weeiii grattis! Men en sak irriterar mig... Lunarsorm suger men dom har ändå dubbelt (mer än dubbelt) så många medlemar online dom vi har regristrerade just nu. urk! Lunarstorm är inte ett forum precis... Men du har rätt, det Lunar suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Det är en sak jag undrar över! Taclite var den 6000:e medlemmen men han har Member No: 8 658 Hur hänger det ihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts