Patrik Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Det pågår något skumt på min dator.. Den säjer att Disk C har lite utrymme. Sen när jag kollar hur mycket det är kvar så är det ca 100Mb. Efter ett tag är det 30Mb, sen 10Mb, sen 1Mb, sen några Kb. Jag testade avinstallera ett program och ta bort lite saker. Tillslut hade jag tagit bort typ 100Mb. Och vad visar den då? Jo, 3Mb. Detta är jävligt konstigt, kan det vara nått virus som luras? Hörde att det finns något virus som gör så alla filer blir större.. Vad kan man göra, är det nått konstigt som gör att det blir såhär? Jag menar, jag hade nyss några Gb kvar, och jag hade inte installerat ett skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Hände mig oxå engång fast fick tjocka spel.. slet ut hårddisken och slämde till den sen funka den perfekt.... fast prova starta om datan gjorde en polare och det funka eller sök med nått virus program.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Haha, samma sak har hänt för mig på en äldre dator. Vettefan vad felet är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Antagligen någon hacker som använder din dator som "lagringsutrymme" lek lite med antivirus och sånt, formatera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Låter helt klart som ett virus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Låter som min dator innan jag formatterade om. Problemet kallas p2p. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Låter som min dator innan jag formatterade om. Problemet kallas p2p. Syftar du på Peer to Peer? Vad skulle livet vara utan p2p? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Syftar du på Peer to Peer? Vad skulle livet vara utan p2p? Bra.. livet skulle vara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Bra.. livet skulle vara bra Ja ok bra kanske, men spellista hade fortfarande bara innehållit Aqua och E-Type. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Ett när jag hade en trojan eller likande förlorade jag 30 gb som jag inte vet hur ska ska få tilbaks... då fort jag knäppte på datorn så "snodde" den minne av mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsie Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Låter som när jag installerade PowerDVD 5 och programet fick för sig att börja skapa en gigantisk log-fil som tog allt utrymme den fick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Gud vad skumt, hörni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Vilket OS har du? Vad jag minns är inte det virtuella minnet (pagefile:n) i äldre Windows OS (=< Me) statiskt, utan ökar om det behövs mer. Det kan alltså vara detta som är problemet för dig. I och med att mindre och mindre virtuellt minne behövs så bör du återfå hårddiskutrymmet, men det kanske behövs en reboot för detta, jag är inte säker. Stämmer inte detta har du förmodligen något annat problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Själv har man ju Mac OS X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts