the_gta_robin Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Asså det e ass svårt att förstå något kan någon skriva allt man kan göra och hur man gör det!!! Jag ahr läst "read me" texten men fattar inte något!! Snälla kan någon bra skriva och om någon tycker att jag ska ta bort det eller något så besvära er inte att skriva för jag vill testa det utan att massa ska skriva hur dåligt det är!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Är det inte bara att byta ut Main.scm och .gxt filerna? Glöm inte att du inte kan ta load game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 5 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Är det inte bara att byta ut Main.scm och .gxt filerna? Glöm inte att du inte kan ta load game. Men snälla!! *suck* Jag har redan fått in spelet och jag kan spela det men jag undrar vad man kan göra och vad som skiljer sig från vanliga.... Vad man kan göraa och hur man gör det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Men snälla!! *suck* Jag har redan fått in spelet och jag kan spela det men jag undrar vad man kan göra och vad som skiljer sig från vanliga.... Vad man kan göraa och hur man gör det!! ÖHH.. läs read-me filen vet ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 14 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 ÖHH.. läs read-me filen vet ja! Hr jag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts