KalleR Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Tja, vet att frågan ställts tidigare, men jag har sökt utan resultat. Kör på fulla grafikinställlningar, men vägen och himlen blir pixliga, har uppdaterat nfsu2 till 1.1, ingen skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Jag uppdaterade lite drivrutiner och installerade om, och nu funkar det prima. Redigerad 5 mars, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Det finns en NFSU2 tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Håller med dig KalleR, vägen är hemskt FUL! Jag kör också på högsta grafikinställningarna... Redigerad 5 mars, 2005 av fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 "World detail level" på fullt, starta om spelet, upptäck skillnaden Hadde precis samma problem förut. (hadde glömt starta om spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Var så för mig med, dock bara första gången jag startade efter installationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 "World detail level" på fullt, starta om spelet, upptäck skillnaden Hadde precis samma problem förut. (hadde glömt starta om spelet) Som sagt, kör grafiken på max... löste sig när jag höjde upplösningen från 1024x768 till 1280x1024 skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Blir det såhär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Ja, eller blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 "World detail level" på fullt, starta om spelet, upptäck skillnaden Hadde precis samma problem förut. (hadde glömt starta om spelet) Var finns World detail level ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Under Options > Display och kanske behöver du gå in på advanced eller va de står Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts