Corleone Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag skulle vilja se spel som... Nytt Hitman Final fantasy 7 (remake) nytt Zelda nytt GTA nytt MGS nytt Max Payne nytt Banjoo Kazooie Ett Mario spel liknande Mario 64 Med mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Skulle vara roligt med nån sorts expansion till WoW . Skulle gå att kunna spela som goblin, också borde det finnas nån ny ö eller så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Mafia 2 Där man kan välja tidsålder och sånt.... oh, mama Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Mafia 2 Där man kan välja tidsålder och sånt.... oh, mama Jag tycker det låter helt värdelöst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Blockland 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Gex 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag skulle vela ha nåt fotbollsspel som är ung. som ett managerspel fast man är en spelare och tränar, spelar matcher och kämpar sig upp till storklubbar. Och man styr bara den spelaren på matcherna. (tråkigt att sitta på bänken) Det skulle va kul att ha något sånt spel inom 10 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Driv4r Kommer nästa år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts