Jump to content

Vilka spel vill du se om 10 år?


Mark
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 87
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skönt. Kan du visa källan?

ÖÖÖ!

nej det kan jag inte göra för det var ungefär 2-3 månader sen jag läste det och jag har inte en ANING om vart jag läste det. men när dom har kommit längre i utvecklingen så kommer säker nämna det igen

*EDIT*

nu var jag så snäll och gick in på google och sökte och hitta den. det är inte mycket alls det står bara att dom ska göra ett nytt red alert spel.

http://pc.ign.com/articles/571/571432p1.html?fromint=1

Redigerad av Danne
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Final Fantasy 18

MGS 7

GTA 10 ^^

Prince of Persia 5

Halo 5

Counter Strike 4.0

Half-Life 4

.. kommer inte på fler B)

EDIT: Kom på två till, Fable 3 och Shenmue 4 (jag vet att dom inte kommer göra något mer spel, 2an sålde för dåligt för att få ihop pengar till 3an.. :P hade gärna velat se en uppföljare till den)

Redigerad av Slippy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skönt. Kan du visa källan?

Den 6 mars quotade jag dig och sa att et Red Alert 3 var på väg. Men dessvärre så verkar det ha blivit lite problem med den saken.

Vi rapporterade nyligen om att framtiden för Command & Conquer-serien såg tveksam ut, då en utvecklare lämnat EA för att börja på Blizzard och C&C-veteranen Mark Skaggs tagit ledigt för att vara med familjen. Nu meddelar Adam Isgreen som jobbat med en mängd C&C-spel, att han lämnar EA för att istället hoppa på studion Petroglyph, som består av en mängd tidigare Westwoodare och som för tillfället jobbar på spelet Star Wars: Empire at War. Anledningen till detta är enligt Isgreen att han tröttnat efter flera misslyckade försök att få till stånd ett nytt C&C-spel. Det låter inte roligt för fans av serien och det eventuella Red Alert 3 tycks inte vara så självklart som vi hoppades.

Källa: www.pcgamer.se/

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Final Fantasy 18

MGS 7

GTA 10 ^^

Prince of Persia 5

Halo 5

Counter Strike 4.0

Half-Life 4

.. kommer inte på fler :shifty:

EDIT: Kom på två till, Fable 3 och Shenmue 4 (jag vet att dom inte kommer göra något mer spel, 2an sålde för dåligt för att få ihop pengar till 3an.. ^_^ hade gärna velat se en uppföljare till den)

VAFAN!!

tror du verkligen att konami kommer hinna släppa fyra MGS spel på 10år. tror du att dom skapar spel på löpande band eller??

sen kan jag inte fatta att du tror att HALF-LIFE 4 kommer komma om 10år det kommer ju ta en evighte tills bara HL3 kommer att släppas

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WoW : The third side of the war!

en expansion som gör att den tredje ön i wow världen kommer fram!

det är där robot folket bor! och dom är som en tredje part i spelet alltså att det är

alliance vs horde horde vs mechanical mechanical vs alliance!

eller wow 2

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Silent Heroes: retail version

BF1942-modden som handlar om ett krig mellan Sverige och Norge har blivit till ett helt spel!

Bland nyheterna i retailversionen är:

-Singelplayerkampanj med story

-Flygplan

-Ubåtar

-Enorma banor basserade på GPS bilder av diverse platser i Sverige och Norge

-Borttagna gravstenar

-Nya vapen

-30 olika soldattyper som alla finns i cirka 5 olika ranger

-20 000 spelare online samtidigt

Nintendo GT

Nintendo försöker konkurrera ut Polyphony med denna fräscha Racingsimulator! Spelet innehåller:

-500 fotorealistiska bilar

-Fysikmotor som kan beräkna exakt hur bilen kommer påverkas av sina skador, tack vare licenserad mjukvara från euro ncaps virtuella krocksimulatorer, dvs att lackens repor ritas up i realtid, glödlampor går sönder och riktiga smådetaljer.

-50 fiktiva banor, i storstäder och på landsbygden

-civil trafik

-Mer balanserad kontroll än i GT som tillåter en att bredsladda lite, utan att det blir overkligt!

True Crime: Streets of Stockholm

Nintendo köper upp Luxoflux, och därigenom rättigheterna till True Crime för att få en äkta GTA-dödare. Under de senaste tio åren har Luxoflux släppt tre delar till i spelserien, och spelmotorn är kraftigt förbättrad.

True Crime:SoS innehåller:

-Hela Stockholm, samt förorter och kringliggande skogar med fotorealistisk grafik

-350 fotorealistiska bilar hämtade direkt från Nintendo GT

-Svenska vapen, såsom AK-4, AK-5 och dylikt

-Svenska stridsfordon, som Stridsfordon 90, Gripen och Göteborgsklasskorvetter.

-En äkta dynamisk story, som i exempelvis fable, utan egentligt slut

-Kameran anpassas till ditt läge: fightingkamera då man slåss, förstaperson då man skjuter, fri kamer då du springer omkring, och kamera låst bakom fordonet då du kör eller använder slagvapen.

-Motorcyklar, båtar, flygplan och helikoptrar

Hoppas ni uppskattar detta!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nintendo GT

Nintendo försöker konkurrera ut Polyphony med denna fräscha Racingsimulator! Spelet innehåller:

-500 fotorealistiska bilar

-Fysikmotor som kan beräkna exakt hur bilen kommer påverkas av sina skador, tack vare licenserad mjukvara från euro ncaps virtuella krocksimulatorer, dvs att lackens repor ritas up i realtid, glödlampor går sönder och riktiga smådetaljer.

-50 fiktiva banor, i storstäder och på landsbygden

-civil trafik

-Mer balanserad kontroll än i GT som tillåter en att bredsladda lite, utan att det blir overkligt!

Eftersom GT4 har 700 bilar och 50 banor tror jag att racingspel om 10 år har minst det femdubbla :(:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...