Jump to content

Vilka spel vill du se om 10 år?


Mark
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 87
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Inte London , då skulle man fått köra på fel sida av vägen ;)

Skulle varit joobigt:P

Nejdå, det skulle bara vara fint!

Jag vill ha ett snöigt London, med rockar, halsdukar, onödiga svordommar, sparkar och hattar i Soho!

Detta har jag även nämnt i en annan tråd...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat tror ni att ni kommer spela spel om 10 år? Kanske något spel men inte alltid. Då har man ju säkert flickvän som man bor ihop med och då bryr man sig om henne.

Jösses.. Klart man spelar om 10 år, nu är det ju tråkigt.. Det är då man blir äldre det är skoj.. Men nu förstår du inte vad jag menar ändå..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och hur ofta kör du på rätt sida av vägen i dom övriga GTA-spelen då :wub:

Men! Om du vill ha en bil så går du ut på en gata och ställer dig på den riktning du vill åka mot. Och av ren reflex så ställer man sig på fel då för man är van vid det som är här

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nejdå, det skulle bara vara fint!

Jag vill ha ett snöigt London, med rockar, halsdukar, onödiga svordommar, sparkar och hattar i Soho!

Detta har jag även nämnt i en annan tråd...

Jag tror jag har nämnt i nån annan tråd att jag håller med dig, och det gör jag fortfarande! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.jepp, spelade precis lite pong på nätet ^_^ har ett äkta 70-tals pongspel nånstans oxå :ph34r: som tyvärr har gått sönder :'( ska se om jag kan få någon elektronik-kunnig människa att laga det ;P

Jag har ett sånt där äkta från början av 70 talet som funkar :P:P , det finns Pong ( ska visst föreställa tennis ) hockey och squash ( stavas det så :ermm: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Lite svårt att säga något speciellt, men hoppas på uppföljare till dessa spel gärna före 10 år:

*Command & Conquer

*C&C Red Alert

*Diablo

*Warcraft

*Quake

Bara gamla godingar.

Det kommer komma. dom har sagt att dom ska göra ett nytt red alert spel med general motorn

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prince of Persia: A lot of sequels and some prequels too (ja, jag vill alltså ha en herrans massa uppföljare på PoP)

Le horrible expressionistic nightmare ( :angry: ett spel som ser ut och känns som tyska expressionistiska skräckfilmer från 20-talet, typ)

A trip to San Fransisco (hippie-spel ^_^ )

Lord of the Rings: The ultimate adventure (typ som EA:s action-sagan om ringen-spel, men med mer spelelement än bara action och hela Middle-Earth till förfogande, där man ska kunna rida/gå/springa/flyga omkring och slåss för eller mot Mordor och spela karaktärer ur filmerna/böckerna :P mitt absoluta drömspel)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...