xPisc Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag vill ha ett MMORPG i feodaljapan (1600-talet helst) där man är samuraj Komplett med hedersystem osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Inte London , då skulle man fått köra på fel sida av vägen Skulle varit joobigt:P Och hur ofta kör du på rätt sida av vägen i dom övriga GTA-spelen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Inte London , då skulle man fått köra på fel sida av vägen Skulle varit joobigt:P Nejdå, det skulle bara vara fint! Jag vill ha ett snöigt London, med rockar, halsdukar, onödiga svordommar, sparkar och hattar i Soho! Detta har jag även nämnt i en annan tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Ärligt talat tror ni att ni kommer spela spel om 10 år? Kanske något spel men inte alltid. Då har man ju säkert flickvän som man bor ihop med och då bryr man sig om henne. Jösses.. Klart man spelar om 10 år, nu är det ju tråkigt.. Det är då man blir äldre det är skoj.. Men nu förstår du inte vad jag menar ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Inte London , då skulle man fått köra på fel sida av vägen Skulle varit joobigt:P Som om man kör på rätt sida av vägen nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Och hur ofta kör du på rätt sida av vägen i dom övriga GTA-spelen då Men! Om du vill ha en bil så går du ut på en gata och ställer dig på den riktning du vill åka mot. Och av ren reflex så ställer man sig på fel då för man är van vid det som är här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Nejdå, det skulle bara vara fint! Jag vill ha ett snöigt London, med rockar, halsdukar, onödiga svordommar, sparkar och hattar i Soho! Detta har jag även nämnt i en annan tråd... Jag tror jag har nämnt i nån annan tråd att jag håller med dig, och det gör jag fortfarande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 GTA och Zelda spel, och en perfekt version av MTA, m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag skulle vilja ha ett über-GTA av hela Sverige om 10 år, hehe. Eller ett grymt Metal Gear Solid med grym grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Cs 6.0 a.k.a Norge suger på cs.. Och sverige äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 HL7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 .jepp, spelade precis lite pong på nätet har ett äkta 70-tals pongspel nånstans oxå som tyvärr har gått sönder :'( ska se om jag kan få någon elektronik-kunnig människa att laga det Jag har ett sånt där äkta från början av 70 talet som funkar , det finns Pong ( ska visst föreställa tennis ) hockey och squash ( stavas det så ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Om 10 år kommer vi typ sitta med glasögon på oss, och springa omkring i verkligheter, kunna döda, spela hockey, whatevah utan att någon blir skadad. tror jag iaf. Vill ha ett nytt Half Life, Battelfield och ett nytt Day of defeat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag vill ha en portabel spelmaskin lika kraftig som typ http://www1.euro.dell.com/content/products...specstab#tabtop <-- den men tillhörande spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
king Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Duke Nukem Forever (om det nånsin kommer) Diablo III och helst ett MGS5 med Hideo Kojima i spetsen Redigerad 30 maj, 2005 av king Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Typ gtasthlm vore väll nice så man känner igen sig lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Midtown Madness 4 Prince Of Percia: The final war Tony Hawk's Underground 3 Worms: Car War Det är väll dom spel jag vill ska komma.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Lite svårt att säga något speciellt, men hoppas på uppföljare till dessa spel gärna före 10 år: *Command & Conquer *C&C Red Alert *Diablo *Warcraft *Quake Bara gamla godingar. Det kommer komma. dom har sagt att dom ska göra ett nytt red alert spel med general motorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Prince of Persia: A lot of sequels and some prequels too (ja, jag vill alltså ha en herrans massa uppföljare på PoP) Le horrible expressionistic nightmare ( ett spel som ser ut och känns som tyska expressionistiska skräckfilmer från 20-talet, typ) A trip to San Fransisco (hippie-spel ) Lord of the Rings: The ultimate adventure (typ som EA:s action-sagan om ringen-spel, men med mer spelelement än bara action och hela Middle-Earth till förfogande, där man ska kunna rida/gå/springa/flyga omkring och slåss för eller mot Mordor och spela karaktärer ur filmerna/böckerna mitt absoluta drömspel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Något ultimat GTA spel! 'nuff said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts