Mark Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Skulle gärna vilja se ett nytt BF, Half-Life och kanske någon grym nyhet . NHL och FIFA serien kan jag hålla en hundring på att vi får se dom spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Varför se så långt in i framtiden. Jag vill ha Hitman Blood money och The Godfather redan i år. Edit: Som det ser ut nu så har nog NHL spelat ut sin roll Redigerad 5 mars, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Jag vill ha Hitman Blood money och The Godfather redan i år. Du kanske vill HA dom i år...men vem vet... Redigerad 5 mars, 2005 av Sauer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Så många GTAspel som möjligt. Ett nytt Max Payne. Godfather. 50cent: bulletproof(ska faktiskt bli intressant att få se vad de kan göra av detta.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Vill vete fan, men man får nog se The sims 5: Expansionpack #454350357907573523490579... Redigerad 5 mars, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Lite svårt att säga något speciellt, men hoppas på uppföljare till dessa spel gärna före 10 år: *Command & Conquer *C&C Red Alert *Diablo *Warcraft *Quake Bara gamla godingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 NHL 2016 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Halo 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Metal Gear Solid 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Flight Simulator, hur kan det se ut om kanske 5år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Mer Age of Empires, 3 är ju redan på väg så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Flight Simulator, hur kan det se ut om kanske 5år? Antagligen som nu fast med mer avancerad HUD och ATC, snyggare marktexturer och fler och mer avancerade hus på marken, skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Half life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 GTA är ett av de spel jag alltid kommer vilja se nya uppföljare till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 .vill se Pong göra comeback! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Unreal Tournament Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Fifa 2016 Madden NFL 2016 MVP Baseball 2016 NBA Live 2016 NHL 2016 Gillar sport spel Need for Speed Underground 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 .vill se Pong göra comeback! Pong äger ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Sam & Max 2 Little Big Adventure 3 men om de någonsin kommer hoppas jag att de släpps tidigare än om 10 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Pong äger ! .jepp, spelade precis lite pong på nätet har ett äkta 70-tals pongspel nånstans oxå som tyvärr har gått sönder :'( ska se om jag kan få någon elektronik-kunnig människa att laga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts