kurrhtenn Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 När ajg var ute å gled i öknen runt Ghost Town så såg jag en bobcat som stod mitt ute på ett fält. Brevid bilen så var det en grop med svarta sopsäckar i..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Jo sånna "sopsäckar" finns lite överallt i öknen, blandannat norr om Area69. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Jo sånna "sopsäckar" finns lite överallt i öknen, blandannat norr om Area69. Det är det han menar... Den platsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Det är det han menar... Den platsen Hehe, det var längesen jag spelade, glömt vart alla ställen finns . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FlashFox Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Det är ju tufft med soppsäckar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Nån som kan visa ungefär på en karta var dessa liksäckar finns ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Det är ju tufft med soppsäckar! Va? Finns det soppa i GTA också?. "Felix snabbsoppa - Ny förpackning, Soppsäckar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Nån som kan visa ungefär på en karta var dessa liksäckar finns ? Har ingen karta jag kan använda mig av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Karta över SA http://hem.bredband.net/708145/sa.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Själv har jag aldrig sett några svarta liksäckar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Inte jag heller, därför jag vill ha karta på var dom finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Mmh kom igen och märk ut på kartan nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Exakt här. Var just där och kikade litegrann. Står förövrigt en Bobcat alldeles invid gropen. Redigerad 7 mars, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.C. P1MP Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 I the introduction(alla vet vad det är va) så ser man att två mafiagubbar gräver ner ett lik i öknen jag har inte sätt filmen själv men jag har läst manus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 I the introduction(alla vet vad det är va) så ser man att två mafiagubbar gräver ner ett lik i öknen jag har inte sätt filmen själv men jag har läst manus Ja just det. Dom kanske grävde ett hål och slängde ner några liksäckar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts