GTApimpfoolife Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Jag läste på en GTA sida att Rockstar (GTA tillverkarna) hade avslöjat fyra förslag på nästa GTA spel. Alternativen var: GTA 5 GTA 6 GTA Tokyo GTA Bogota Alltså kommer nästa GTA karaktär kanske få kämpa mot Yakuza:s i Tokyo. Eller fruktade gangbangers från Colombia Det är ingenting som är säkert men jag såg det bara på en sida Redigerad 5 mars, 2005 av GTA_PIMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Jag läste på en GTA sida att Rockstar (GTA tillverkarna) hade avslöjat fyra förslag på nästa GTA spel. Alternativen var: GTA 5 GTA 6 GTA Tokyo GTA Bogota Alltså kommer nästa GTA karaktär kanske få kämpa mot Yakuza:s i Tokyo. Eller fruktade gangbangers från Colombia Det är ingenting som är säkert men jag såg det bara på en sida Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Har för mig att dom namnen kom innan San Andreas utannonserades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Har för mig att dom namnen kom innan San Andreas utannonserades. Vilket det också gjorde, men Gamingeye var ungefär 1 år och 100 dagar efter i tiden att skriva om det. Kan tillägga att det också var R* som registrerade de namnen. Redigerad 5 mars, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Källa? Kom inte ihåg men jag her en liten känsla om att den hette gtaarena.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Jag läste på en GTA sida att Rockstar (GTA tillverkarna) hade avslöjat fyra förslag på nästa GTA spel. Alternativen var: GTA 5 GTA 6 GTA Tokyo GTA Bogota Alltså kommer nästa GTA karaktär kanske få kämpa mot Yakuza:s i Tokyo. Eller fruktade gangbangers från Colombia Det är ingenting som är säkert men jag såg det bara på en sida Old news, intressant dock Källan: Planet Grand Theft Auto Funnylin = Nyheten skrevs den 28 Februari men de registrerades i december 2003.. Redigerad 5 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Funnylin = Nyheten skrevs den 28 Februari så.. Take-Two registered those names back in December of 2003. Så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Så? Titta på posten igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Det är många sidor som inte har märkt det föränn nu, men dom har ju registrerat GTA5 och 6 senare, dom andra registrerade dom för över ett år sedan som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Vi kan iaf utesluta GTA: Bogota, den skulle ej funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Skulle inte det nya GTA heta Real Time Bullit eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Vi kan iaf utesluta GTA: Bogota, den skulle ej funka. GTA som utspelar sig i Sydamerika (Colombia om man ska vara exakt)? Varför skulle inte det funka? Och eftersom alla banorna i GTA1 är släppta har vi inget mer att gå efter. Men jag tror på multiplayerspelet som ska komma, "GTA: Crime Online" som det kallas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 GTA som utspelar sig i Sydamerika (Colombia om man ska vara exakt)? Varför skulle inte det funka? Och eftersom alla banorna i GTA1 är släppta har vi inget mer att gå efter. Men jag tror på multiplayerspelet som ska komma, "GTA: Crime Online" som det kallas GTA: London 1969 är ju inte omgjord till 3D så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts