bolg Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Jahapp det här kanske låter som en udda grej men jag är desperat. Farsan skulle impa på morsan genom att ta ansvar hemma och städa. Naturligtvis så slänger han då fodralet till mitt VC (ni vet den där kartongbiten till PC-versionen). Så nu är jag på jakt efter ett nytt och då undrar jag om ni sitter på några tips på billiga butiker i Stockholm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redcaP Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Men seriöst? Låter nästan som att du ska snatta ett fodral Som att nån säljer ett fodral? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Gå till en affär och fråga om du kan få ett gammalt! Enkelt och simpelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts