vinnecool Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Jag har nyss köpt en cd, och jag skulle vilja ha en av låtarna på datorn utan att behöva ha cd´n i. Finns det något program eller dylikt som gör detta möjligt? Tack för svar! Vet ej om denna ska ligga i grafik, film eller musik, men jag lägger den här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 EAX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 iTunes, CDex, Windows Media Player(rekomenderas INTE).... Finns många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Om du vill ha bästa kvalitet använd Exact Audio Copy och RazorLame. Om du nöjer dig med helt ok kvalitet kan du använda AudioGrabber som är väldigt lätthanterligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts