kariya Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 För det mesta liggande men ibland tar jag ner mitt Ps2 där nere och då är det stående Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Vote:Liggande pga att mitt ps2 ligger på min krommade hylla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Do do do do do do do do BATMAN! Batman 4 life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Liggande, men stående när jag har den vid datorn. Varför vill du veta? Du kanske skrev en fråga bara för du ville göra en poll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Har inget ps2, bara xbox xbox 4 life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Liggande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Liggande, men stående när jag har den vid datorn. Varför vill du veta? Du kanske skrev en fråga bara för du ville göra en poll... Om han nu gjorde det, så tycker jag du kunnat komma på en bättre fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Om han nu gjorde det, så tycker jag du kunnat komma på en bättre fråga Vad säger du? Varför? Skriv så att jag förstår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Vad säger du? Varför? Skriv så att jag förstår... Vet inte om jag fattade dig fel.. men som ajg förstod så trodde du att han gjorde denna fråga bara för att göra en poll.. och då säger jag till killen som gjorde pollen att jag tycker han hade kunant komma på en bättre fråga fattar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Vet inte om jag fattade dig fel.. men som ajg förstod så trodde du att han gjorde denna fråga bara för att göra en poll.. och då säger jag till killen som gjorde pollen att jag tycker han hade kunant komma på en bättre fråga fattar du? Jaha, blev lite förvirrade efterson du quoatade mig och använde ordet "du". Trodde därför du ville säga något till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Jaha, blev lite förvirrade efterson du quoatade mig och använde ordet "du". Trodde därför du ville säga något till mig. Jo ber om ursäkt för att inlägget blev lite snurrigt, jag blandade lite haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Liggande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Har inget PS2, Syrran har dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 . Liggande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Votelated: Liggande Jag har alltid undrat: Rammlar inte skivan ut när man öppnar CD luckan i Ps2:an? om man har den stående Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts