Jump to content

Kingdom Hearts


Foo
 Share

Recommended Posts

Jag köpte ett begagnat Kingdom Hearts(hade spelet innan, men jag saknade det så mycket...:wub: ), fast det laggade som in i helvete!

Sen så köpte jag ett annat kingdom hearts på GAME, och det funkade utmärkt i affären(älskar videon i början). Sen när jag testade det hemma, så funkade det inte efter jag tryckte new game :lol: . Jag vet nu att det är min ps2:s fel att kingdom hearts inte funkar. Ska lämna tillbaka det där jag köpte det och få en ny!!! :unsure:

Redigerad av Mr Wise Guy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Vet nån hur man klarar den där flygande täcket i Peter Pan världen?

Jag fattar att man ska stanna tiden i den stora klockan som sitter på Big Ben, men han skadas ju knappt när kulan under honom kommer fram.

Finns det nån som har några tips på hur jag ska klara honom?

Det är typ när den där kulan är röd ska du använda eld. När den är blå ska du skjuta is. När den är vit ska du slå den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer iallafall före Final Fantasy XII som vi inte kommer få se fören hösten 2006. :'(

Trodde att sammanslagningen med Enix skulle bara föra gått med sig men då visste jag inte att Enix skulle få förtur med alla sina spel medans Square får släppa sina över ett år efter att de igentligen skulle släppas. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snarare där kommer Långben och slår undan en anfallande fiende och där skjuter Kalle eld mot en svävande fiende.

Det är han som gjorde karaktärerna till FFVII, FVIII, FFX och FFXII som har gjort spelet. Han hade alltid drömt om att göra ett Disney RPG för vuxnare publik.

Det är ett Square spel, inte Disney.

Storyn är väldigt djup och mörk. (Och den blir mycket mörkare i 2:an) Och det är inget gulligt att fienderna sätter sig på marken och det blir stjärnor runt huvudena på dem när man besegrar dem utan de blir dödade.

Finns det till PC? [homer] Cause if it DOESN'T.... :P [/homer]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer iallafall före Final Fantasy XII som vi inte kommer få se fören hösten 2006. :'(

Trodde att sammanslagningen med Enix skulle bara föra gått med sig men då visste jag inte att Enix skulle få förtur med alla sina spel medans Square får släppa sina över ett år efter att de igentligen skulle släppas. :P

Du skämtar?? :D Men vafan :'( Jag längtade till FFXII också!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...