Ceone Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Sommar for ever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Vote: hösten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Är lite rädd för snö, så vintern går fetbort. Gillar inte när det är ruggigt och kallt, så hösten går också bort. Älskar att bada, så sommaren går...in! Vote: Sommaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Jag gillar inte hösten för då tar det två sekunder sen är man blöt. Jag gillar inte vintern för det är så jävla kallt och så är det hundpiss överallt. Jag gillar inte våren för jag är pollenallergiker. Jag gillar inte sommarn för då kommer myggen. Men måste man rösta så blir det antingen våren eller sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Jag gillar inte hösten för då tar det två sekunder sen är man blöt. Jag gillar inte vintern för det är så jävla kallt och så är det hundpiss överallt. Jag gillar inte våren för jag är pollenallergiker. Jag gillar inte sommarn för då kommer myggen. Men måste man rösta så blir det antingen våren eller sommaren Pessimist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Pessimist? Jag kan vara positiv människa också Jag älskar våren för då är det nära till vintern Jag älskar vintern... för då får man julklappar JAAA! Jag älskar våren för då fyller jag år. Den här våren är extra speciell för man ska kolla på Robert Plant i April Jag älskar sommarn för då är det varmt. Den här sommarn är speciell för det är Audioslave i Juni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Sommarn' såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Sommar. om det inte vore för alla jävla insekter skulle den vart perfekt. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts