Ceone Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Jag hade ett FTp program innan som heter "leap ftp" så ladda jag 4mb/sek till min xbox. Men nu laddar det bara 200kb/sek. Varför? eller finns det något annat bra ftp program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Warez På vilket sätt är det warez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Vad är det du tankar till Xlådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Vad är det du tankar till Xlådan Spel, filmer, bilder och massa andra grejer... nöjd? Du vet inte vad warez är tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Nerladdade spel, filmer, musik är warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Han sa aldrig att han hade tankat ner det... Vad vet du om vad han håller på med? Han kanske vill se sina semesterfilmer och sin egenkomponerade musik på sin Xbox? Tro inte alltid att alla pratar om warez, om tråden är opassande hamnar den i Papperskorgen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Jag frågade om ett ftp program. Om jag säger att jag har laddat ner spel så är det inte warez. Det är warez om jag säger hur och varifrån jag fixa det osv eller om jag frågar var jag kan fixa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 ÄVen om han laddar hem kopieringsskyddat material har inte det något med frågan att göra, alltså är det tillåtet. On-Topic: Ingen aning, uppkopplingen kanske har försämrats? Tror inte att lösningen är att skaffa ett annat program då hastigheter för nerladdning/uppladdning inte har särskilt mycket med programmet att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Nerladdade spel, filmer, musik är warez Warez : Upphovrättsskyddat material som är nerladdat gratis. Redigerad 6 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Det är inte olagligt att innheva nerladdat material, däremot att delat ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag frågade om ett ftp program. Om jag säger att jag har laddat ner spel så är det inte warez. Det är warez om jag säger hur och varifrån jag fixa det osv eller om jag frågar var jag kan fixa det Det är väl för fan lika mycket warez oavsett om du säger var och hur du laddade ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Det är väl för fan lika mycket warez oavsett om du säger var och hur du laddade ner det. Nej! Det var en röstning var långt tid sedan om Vice city där fråga dom hur man skulle fixa det. Där skrev jätte många att dom skulle ladda ner det. Dom blev varken tillsagda, varnade eller låste topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Nej! Det var en röstning var långt tid sedan om Vice city där fråga dom hur man skulle fixa det. Där skrev jätte många att dom skulle ladda ner det. Dom blev varken tillsagda, varnade eller låste topicen Men för jättelänge sen, dagarna efter jag registrerade mig så gjorde jag en fråga om vad det var för fel på mitt tankade GTA3. Det var tillåtet DÅ. Nu ska GTASajten försöka vara med i någon sorts webring eller nåt sånt. Då går det inte att snacka warez. Din fråga har fortfarande inte något så om vi går tillbaka till trådens ämne så kommer inget hända med din topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Vilken ftp server kör du på xboxet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Vilken ftp server kör du på xboxet? Tror att han kör en klient, och inte någon server Kaboom: nej, warez är inte upphovrättsskyddat material som är nerladdat gratis, utan upphovsrättsskyddat material som inte kommer från tillverkaren/utvecklaren/distributören/whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Tror att han kör en klient, och inte någon server Kaboom: nej, warez är inte upphovrättsskyddat material som är nerladdat gratis, utan upphovsrättsskyddat material som inte kommer från tillverkaren/utvecklaren/distributören/whatever. På xboxet liggr en ftp server, hur kan han annars skicka över data med ftp protokollet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 På xboxet liggr en ftp server, hur kan han annars skicka över data med ftp protokollet? ....ladda jag 4mb/sek.... Hmm, framgick som han tankade till xboxen, och inte från Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Nej! Det var en röstning var långt tid sedan om Vice city där fråga dom hur man skulle fixa det. Där skrev jätte många att dom skulle ladda ner det. Dom blev varken tillsagda, varnade eller låste topicen Du har nog missuppfattat det här lite grann. Ordet warez betyder inte snacket om otillåten kopierad programvara. Ex: Olle har en otillåtet nedladdad version av spelet GTA VC. Olle tillhandahåller WAREZ Ex2: Olle går in på GTAsajtens forum och pratar om sitt otillåtet nedladdade GTA VC. Olle pratar om WAREZ, vilket är mot GTAsajtens regler THX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Du har nog missuppfattat det här lite grann. Ordet warez betyder inte snacket om otillåten kopierad programvara. Ex: Olle har en otillåtet nedladdad version av spelet GTA VC. Olle tillhandahåller WAREZ Ex2: Olle går in på GTAsajtens forum och pratar om sitt otillåtet nedladdade GTA VC. Olle pratar om WAREZ, vilket är mot GTAsajtens regler THX Men att säga att man laddar från pcn till xboxen är föfan inte warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts