AE_Dave Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Det är ju så att jag håller på med en liten HL2 modifikation kallad 'Under-Siege'. Vi kommer att ha ett par betatest nu under vecka 10 där vi hade tänkt låta nya betatestare komma med och spela. För de som känner sig intresserade av detta kan kontakta mig via msn. (westerlund_333@hotmail.com) efter filerna. Vi vet inte exakt när betatesten kommer vara utan bara när vi är färdiga med ett par banor till, bugfixar och lite finjystering med vapnen etc. Inga nya modeller har för tillfället lagts in eftersom de inte är färdiga. Betan 'representerar' inte den slutgiltiga versionen eftersom mycket kommer läggas till innan version 1.0.0 släpps. Vad handlar modden om? Tjá, mp-teamplay är det som gäller i (för tillfället) tre speltyper. DSG_ (Double Siege) INV_ (Invaders) och, BC_ (BaceCapture) I Double Siege ska båda lagen attackera en liten 'commandpost' i mitten av banan för att sedan aktivera en liten knapp som ger laget poäng. knappen kan bara aktiveras en gång var 50:e sekund. I Invaders ska ena laget skydda en bas medans andra attackerar. I basen ska det attackerande laget förstöra en maskin som står i 'skyddarnas' bas. I Bace Capture ska båda lagen ut på banan och ta över 4 - 5 outposts på banan. För att göra poäng måste minst en lagmedlem stå inom området av basen. Man får då 20 poäng var 50:e sekund. Vi hoppas kunna göra HL2's multiplayerdel mer utav en lagspelande liten pryl. *EDIT* Vet att jag har nån annan tråd om Under-Siege nånstans men jag hittade den inte, soz. :"> Redigerad 5 mars, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts