AE_Dave Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Det är så att min dvdspelare är helt cp just nu. När man startar den kan den låta som när man klicka på knappen för att få ut cdskivor typ 6 gånger innan windows kommit igång. Sen beter den sig likadant i Windows också tills jag får damp på den och trycker på 'ut'knappen sjuttioelva gånger... då försvinner den från "Den här datorn" prylen. Sen kan den komma tillbaka igen och börja 'möööp'a igen. Nån som vet vad felet kan vara och hur jag kan fixa det? (Pioneer DVD-ROM DVD-105) *EDIT* Nu knackade jag på datorn för att jag fick hur fet dampattack som helst och då ploppade cdbrännaren ut och nu slutade DVDspelaren muppa och låta och allt vad den gör. Det kanske glappar? Redigerad 5 mars, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Tillfälligt mekaniskt tjafs... Sånt händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Tillfälligt mekaniskt tjafs... Sånt händer Den egentliga fråga är varför saker gör så. det brukar hända att mitt internet, min datamus och mitt tangentbord slutar fungera, men har på något mirakulöst sätt fixats till dagen efter. Det finns ju någon anledning, och det är ju knappast jävlighetsteorin som trätt i kraft. Nån som vet varför? varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Just i ditt fall låter det som någon vill jävlas med dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Just i ditt fall låter det som någon vill jävlas med dig... Det du vill säga är att du inte vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Lol, tittade in i BIOS och upptäckte att rätt så mycket inte var som jag ville ha det där inne. Men men, fixat nu, tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Det du vill säga är att du inte vet varför? Nej, han menar att du har ett virus på din data och att nån jävlas med dig genom viruset. Det finns Trojaner som kan göra såna saker osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts