Maxz Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Nån som vet hur man skriver rights reserved R? På tangentbord menar jag förstås. Jag pröva på en dator i skolan tror jag tog Alt Gr eleer något sånt + R så fick jag ett rights reserved märke! Men när jag prövar det här hemma händer det inte ett någe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 ® ( R ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) ( R ) = ® skulle tro det iaf Redigerad 4 mars, 2005 av HemuleN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Jaha då var det problemet löst tack! ® Redigerad 5 mars, 2005 av Maxz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Är Copyright ( c ) då ? © Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Ja, och ( tm ) = Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 ® Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 ® © hmm.. på det viset.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Va??? hur skriver ni dom där?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Hehe... © ® Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 ® © Då var stora bokstavs grejen löst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 ® © Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) © ® Hehe, coolt Redigerad 5 mars, 2005 av aikjonas12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Fet ful bokstav här. © ® Ehm, va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Bara testar ® Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Va??? hur skriver ni dom där?? Om du inte vet än så håller du in Alt Gr och sedan trycker på tex r för ett sådant märke. Den förstas bokstaven i ordet alltså. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Om du inte vet än så håller du in Alt Gr och sedan trycker på tex r för ett sådant märke. Den förstas bokstaven i ordet alltså. Öö nej man sriver ( R ) utan mellanrum Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Vet inte om detta räknas som spam men jag bara provar: © ® Redigerad 5 mars, 2005 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Öö nej man sriver ( R ) utan mellanrum Det gick visst också men jag trycker iaf in Alt Gr + R. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) ® Redigerad 5 mars, 2005 av Krax Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts