Jacker Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Det är så att jag sitter på ett LAN nu, med ca 60 pers. Problmet är att det inte finns nåt att lira för mig... Inga som lirar CSS, inga som lirar BFV, inga som lirar BF42. CS 1.6 är det turnering i, så jag kan inte lira det heller. Finns inte nåt att tanka från folk heller... Har ni nåt tips på vad man kan göra? EDIT: Nu är jag hemma. Tack för tipsen, även om jag inte tog vara på nåt utav dom! Redigerad 5 mars, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Imitera konstiga saker i ljudinspelaren och lägga upp på DC med konstiga namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 P-film funkar alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (OBS!!! I nödfall) Säg ditt namn baklänges i ljudinspelaren och spela sen upp baklänges Ibland blir det ganska kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (OBS!!! I nödfall) Säg ditt namn baklänges i ljudinspelaren och spela sen upp baklänges Ibland blir det ganska kul... Jag det gjorde jag!, det lät jätte fult! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Du kan ju alltid runka lite, ge det till de som har hand om LAN.et, be de visa på widescreen för alla, så blir du i-kändis ala bävern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Det är faktiskt en Videokamera monterad ovanför mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Du kan testa hur många liter cola du kan sätta i dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Är inne på min tredje 500ml Jolt Cola.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Är inne på min tredje 500ml Jolt Cola.... Jag hoppas inte att du tycker att det är mycket? Ohh no jag som brukar dricka 3 stycken 1,5 litare ibland Har precis druckit en och vill bara ha en till. Men noooooooooo!!! Jag ahr blivit beroende!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Jag hoppas inte att du tycker att det är mycket? Ohh no jag som brukar dricka 3 stycken 1,5 litare ibland Har precis druckit en och vill bara ha en till. Men noooooooooo!!! Jag ahr blivit beroende!! Inte direkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Jag hoppas inte att du tycker att det är mycket? Ohh no jag som brukar dricka 3 stycken 1,5 litare ibland Har precis druckit en och vill bara ha en till. Men noooooooooo!!! Jag ahr blivit beroende!! Nej, - smilien indikera att jag INTE druckit mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Spela nått själv, typ Garrysmod, det funkar i Offline mode om du sitter på modem på lanet. Annars, tanka massa grejer av folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Vad spelar alla dem som inte är med i turnenringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Nej, - smilien indikera att jag INTE druckit mycket! Tack du skrämmde mig lite där Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Ja varför lirar du inte det som alla andra lirar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Varför tog du inte bara med dig en TV samt mgs3 + ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Lägg dig och sov en stund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Jag kan meddela er om att jag nu är hemma och inte kvar på LAN'et... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Jag kan meddela er om att jag nu är hemma och inte kvar på LAN'et... Ånej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts