diarrehampus Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Hade tänkt köpa den nya mp3 spelarn mp 120 eller vad den heter från jens of sweden. Är det någon som har den och kan rekommendera den? Nån som kan skriva nånting bra om den. Så här ser den iallafall ut: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Den är snygg iallafall men jag skulle rekomendera Iaudio5 Bäst ljudet på marknaden http://www.dustin.se/DustinPictures/Products/I/5010078051.jpg Redigerad 5 mars, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Den är snygg iallafall men jag skulle rekomendera Iaudio5 Bäst ljudet på marknaden Men de är så dyra! EDIT: De är fula också! Redigerad 5 mars, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Hade tänkt köpa den nya mp3 spelarn mp 120 eller vad den heter från jens of sweden. Är det någon som har den och kan rekommendera den? Nån som kan skriva nånting bra om den. Så här ser den iallafall ut: Din avatar bryter mot reglerna! Den är 363kb stor och reglerna tillåter max 50kb.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Men de är så dyra! EDIT: De är fula också! Dom är svinsnygga, GRYMT bra ljud, krånglar inte, DVS den bästa på marknaden. Visserligen inte dom billigaste men smakar det så kostar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Den är snygg iallafall men jag skulle rekomendera Iaudio5 Bäst ljudet på marknaden http://www.dustin.se/DustinPictures/Products/I/5010078051.jpg Jag har en IAudio4, jag rekomenderar den... för att jag har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Har också en Iaudio4 men ska snart köpa 5'an på grund av att jag vill ha mer minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Din avatar bryter mot reglerna! Den är 363kb stor och reglerna tillåter max 50kb.... Förlåt så mycket. Jag visste inte att man max fick ha 50 kb. EDIT: Förresten är den bara 16,3 kb, pilluta dig! Redigerad 5 mars, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Förlåt så mycket. Jag visste inte att man max fick ha 50 kb. EDIT: Förresten är den bara 16,3 kb, pilluta dig! 363.02 kB (371731 byte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 363.02 kB (371731 byte) Så står det inte när jag tittar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Så står det inte när jag tittar! Skaffa skarpare glasögon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Så står det inte när jag tittar! Du har IE, ta bort det i varje fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts