BroDD Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Nån som vet nåt program man kan ringa GRATIS med? (som e gratis o tanka oxo) gärna nåt som e simpelt skype eller nåt sånt va ju inte gratis o ringa me till vanliga telefoner... så.. rekomendera inte skype Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Finns inget gratis vad jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Finns inget gratis vad jag vet... Kunde man inte ringa på msn förut?? hitta de typ... förut... men kan inte hitta längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Jag använder Skype, men det är mest till när man kör multiplayer så man kan snacka med varan när man spelar. Men något annat vet jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Skype äger ju! Man kan ringa till jamaica för samma pris som att ringa grannen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Det finns inget lagligt sätt att ringa helt gratis (utan att mottagaren betalar eller nåt) till en vanlig telefon eller mobil. Vissa phreakers (phone+freaker) kan ringa gratis om dom pillar lite med telefoner, detta är dock olagligt och ska inte snackas här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Det kallas ventrilo, dock är telefonerna mickar ist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Brodd: vem tängte du ringa till då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Brodd: vem tängte du ringa till då? Syrran.. bor i usa... blir rätt dyrt om man snackar mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts