pottzork Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Gillar inte canaldigitals reklam med den dampiga täppta ungen! "men åke vad gör du? jag vet inte, de tar aldrig slut" ur kalles reklam åxå extreemt löjlig.. men annars så är väll Aladin reklmen bra, å pepsi reklamen med apan som kör taxi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Gillar inte canaldigitals reklam med den dampiga täppta ungen! "men åke vad gör du? jag vet inte, de tar aldrig slut" ur kalles reklam åxå extreemt löjlig.. men annars så är väll Aladin reklmen bra, å pepsi reklamen med apan som kör taxi Haha, nej den är så jävla bra! "Men Folke, vad gör du?" "Haha, jag vet inte, det är för mycket i tuben, det tar ju aldrig slut", HAHAHA Go gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Den här diggar jag ... Fast jag har aldrig sett den på tv. John West Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Norrlandsguld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts