leftbehind Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Vet exakt vilken Funnylin Så jävla bra ! Ny sida o allt Redigerad 4 mars, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Den roligaste jag har sett är nog en reklam om bättre däck på en bil. Så här var det, Det var ett gäng cyklare som stod längs en vägkant (uppförsbacke dessutom) och vilade. Så åkte en liten Renault förbi med en stor husvagn men Renaulte:n orkade nästan inte upp för backen och man hörde motorn puttra så det lät som en gammal Volvo. Cyklarna längs vägkanten fattade ingenting när den hade åkt förbi, och när dom stod och snackade såg man den stackars Renaulte:n rulla ner baklänges i full fart ner i ett dike och det sista man såg var en stor Grushög Haha vad jag garvade när jag såg den filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Sen när blev reklamer bra? Jag hatar reklam, de kommer alltid mitt i action i filmer, de dyker alltid upp när man inte vill ha de, när det är 5 minuter kvar av filmen så blir det reklam. Reklam är skapat av djävulen. Jag vill ha TV utan reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Sen när blev reklamer bra? Jag hatar reklam, de kommer alltid mitt i action i filmer, de dyker alltid upp när man inte vill ha de, när det är 5 minuter kvar av filmen så blir det reklam. Reklam är skapat av djävulen. Jag vill ha TV utan reklam. Kolla på dansk TV2 (tror jag) Eller STV... Under filmer har jag för mig att där inte går reklam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Glocalnet reklamen med Robert Gustavsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Eller STV... Under filmer har jag för mig att där inte går reklam... Det är aldrig reklam på SVT. Sverigen television finansieras av staten, av oss indirekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Det är aldrig reklam på SVT. Sverigen television finansieras av staten, av oss indirekt. Jo... på sätt och vis. De gör ju reklam för Bolibompa då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Sen när blev reklamer bra? Jag hatar reklam, de kommer alltid mitt i action i filmer, de dyker alltid upp när man inte vill ha de, när det är 5 minuter kvar av filmen så blir det reklam. Reklam är skapat av djävulen. Jag vill ha TV utan reklam. Canal + ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Jo... på sätt och vis. De gör ju reklam för Bolibompa då och då. Dom gör ingen produktreklam. Att dom gör promo för deras egna serier räknas inte som reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Den roligaste jag har sett är nog en reklam om bättre däck på en bil. Så här var det, Det var ett gäng cyklare som stod längs en vägkant (uppförsbacke dessutom) och vilade. Så åkte en liten Renault förbi med en stor husvagn men Renaulte:n orkade nästan inte upp för backen och man hörde motorn puttra så det lät som en gammal Volvo. Cyklarna längs vägkanten fattade ingenting när den hade åkt förbi, och när dom stod och snackade såg man den stackars Renaulte:n rulla ner baklänges i full fart ner i ett dike och det sista man såg var en stor Grushög Haha vad jag garvade när jag såg den filmen Denna? Håller med dig, den e askul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Denna? Håller med dig, den e askul Just det den, den är så förbannat härlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Reklam skulle vara bättre om pauserna skulle kortas ner och om dom jävlarna i reklambranchen kunde göra BRA reklamer... Roliga och intressanta! Hur många tycker det är roligt med en reklam när en galning står och dansar så plötsligt: "STOP! I want it straigt, and smooooth!" Just det! INGEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 McDonalds reklamen med killen i Jokeboxen är ganska ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Sen när blev reklamer bra? Jag hatar reklam, de kommer alltid mitt i action i filmer, de dyker alltid upp när man inte vill ha de, när det är 5 minuter kvar av filmen så blir det reklam. Reklam är skapat av djävulen. Jag vill ha TV utan reklam. Börja betala då för fan. Moget att klaga när man inte ens gör något åt saken själv. SVT har ingen reklam fär att de sällan köper in program och alla måste betala TV-avgift. Så är det inte med andra kanaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Det är alltid lika kul när en ny Ica reklamfilm visas. Ica reklamerna är sämst nu för tiden. Förut så ägde den...Men inte nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Honda´s "The Cog" är lugnt den bästa jag har sett . Första bästa länk jag hittade (QuickTime) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Aladin reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Nike reklamen med tjejen som dansar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Call of Duty reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Honda´s "The Cog" är lugnt den bästa jag har sett . Första bästa länk jag hittade (QuickTime) ÅÅåååååhhh... älska ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts