Jump to content

Bästa/grymmaste reklamen någonsin


Ceone
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 83
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Den roligaste jag har sett är nog en reklam om bättre däck på en bil.

Så här var det, Det var ett gäng cyklare som stod längs en vägkant (uppförsbacke dessutom) och vilade. Så åkte en liten Renault förbi med en stor husvagn men Renaulte:n orkade nästan inte upp för backen och man hörde motorn puttra så det lät som en gammal Volvo. Cyklarna längs vägkanten fattade ingenting när den hade åkt förbi, och när dom stod och snackade såg man den stackars Renaulte:n rulla ner baklänges i full fart ner i ett dike och det sista man såg var en stor Grushög

Haha vad jag garvade när jag såg den filmen :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen när blev reklamer bra? Jag hatar reklam, de kommer alltid mitt i action i filmer, de dyker alltid upp när man inte vill ha de, när det är 5 minuter kvar av filmen så blir det reklam. Reklam är skapat av djävulen. Jag vill ha TV utan reklam.

Kolla på dansk TV2 (tror jag)

Eller STV... Under filmer har jag för mig att där inte går reklam...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den roligaste jag har sett är nog en reklam om bättre däck på en bil.

Så här var det, Det var ett gäng cyklare som stod längs en vägkant (uppförsbacke dessutom) och vilade. Så åkte en liten Renault förbi med en stor husvagn men Renaulte:n orkade nästan inte upp för backen och man hörde motorn puttra så det lät som en gammal Volvo. Cyklarna längs vägkanten fattade ingenting när den hade åkt förbi, och när dom stod och snackade såg man den stackars Renaulte:n rulla ner baklänges i full fart ner i ett dike och det sista man såg var en stor Grushög

Haha vad jag garvade när jag såg den filmen :(

Denna?

Håller med dig, den e askul :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Reklam skulle vara bättre om pauserna skulle kortas ner och om dom jävlarna i reklambranchen kunde göra BRA reklamer... Roliga och intressanta! Hur många tycker det är roligt med en reklam när en galning står och dansar så plötsligt: "STOP! I want it straigt, and smooooth!" Just det! INGEN!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen när blev reklamer bra? Jag hatar reklam, de kommer alltid mitt i action i filmer, de dyker alltid upp när man inte vill ha de, när det är 5 minuter kvar av filmen så blir det reklam. Reklam är skapat av djävulen. Jag vill ha TV utan reklam.

Börja betala då för fan. Moget att klaga när man inte ens gör något åt saken själv. SVT har ingen reklam fär att de sällan köper in program och alla måste betala TV-avgift. Så är det inte med andra kanaler.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...