Ceone Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Ja! Vilken är den bästa/grymmaste reklamen någonsin ni sett på tv enligt er? Min är nog NIKE reklamen när dom spelar fotboll inomhus med Henry och massa andra spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Bah, hatar all reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Den här är ganska bra men inte den riktit bästa kom för nåt år sne på tv 4 tror ja oddset reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Cp åke reklamen:P är riktigt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Citroen c4 reklamen känns skön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Kommer inte på nån (Du har härmat min topic ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Den här är ganska bra men inte den riktit bästa kom för nåt år sne på tv 4 tror ja oddset reklamen Aa den dominerar mycket mycket. Gillar också "ful öl" me Robert Gustavsson ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Nescafe reklamen där de släpper ner ett piano från en skyskrapa är skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Citroen-reklamen äger, älska roboten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Nescafe reklamen där de släpper ner ett piano från en skyskrapa är skoj. NEJ! Sluta, den är hemsk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 En bra är Citroën C4 reklamen där "transformerbilen" dansar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Citroen c4 reklamen känns skön... Ju, den är riktigt komisk Annars finsn det reklamerna för Ratchet & Clank 2/3-spelen för PS2, dem som visar ett av vapnena i spelet i verkligt sammanhang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) En bra är Citroën C4 reklamen där "transformerbilen" dansar. Ja Den äger (som jag så tidigare heeh) Den är såå Grymm! Vet nån var man kan hitta den ?? Jag skulle vilja ha den :P Redigerad 4 mars, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Det är alltid lika kul när en ny Ica reklamfilm visas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Ja Den äger (som jag så tidigare heeh) Den är såå Grymm! Vet nån var man kan hitta den ?? Jag skulle vilja ha den :P http://www.koreus.com/files/200411/pub-citroen-c4-robot.html dålig kvalité.. ska se om jag hittar nån bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Norrlands guld när dom sjunger Mary lou Redigerad 4 mars, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 http://www.koreus.com/files/200411/pub-citroen-c4-robot.html dålig kvalité.. ska se om jag hittar nån bättre Mmm bra men försök hitta nån som man kan ladda hem i bra kvalité... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Svår fråga... ICA reklamerna är ju roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Heer Hittade en... Jag ladda hem den,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Nescafe reklamen där de släpper ner ett piano från en skyskrapa är skoj. När vi ändå är inne på den: vet någon vem killen som gör iordning kaffet är? Jag har sett honom förut men jag tenderar bara att förlora massor hår i mina försök att slita ut minnena ur hjärnan. ------- Det var någon komisk holländsk (?) reklam där folk diggade loss till en låt där man sjöng något opassande. (Fuck you in the ass? Eller något liknande...) Redigerad 4 mars, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts